Jelle Well-Known Member 1 January 2003 #21 Originally posted by DiTech pilota DP says: Happy New Scoot Year from a snowy and -19 degree Stockholm... Click to expand... its -10 here on the temp meter zoals ze in fryslan zeggen: "Folle Lok en Seine int neije jier!"
Originally posted by DiTech pilota DP says: Happy New Scoot Year from a snowy and -19 degree Stockholm... Click to expand... its -10 here on the temp meter zoals ze in fryslan zeggen: "Folle Lok en Seine int neije jier!"
stealth2000 . 1 January 2003 #24 hhhhhhhhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaapyyyyyyyyyyyyyy aaanew yeqratr BEn hewlelemaakM BeZOpuhh iK MOET FFMK0TSE
hhhhhhhhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaapyyyyyyyyyyyyyy aaanew yeqratr BEn hewlelemaakM BeZOpuhh iK MOET FFMK0TSE
M Mattekwab Well-Known Member 1 January 2003 #28 Ik ben de eerste de s ochtends iedereen een gelukkig nieuwjaar wenst en geen gekke dingen doen he mensen
Ik ben de eerste de s ochtends iedereen een gelukkig nieuwjaar wenst en geen gekke dingen doen he mensen
H Henk_de_mol Old skool member 1 January 2003 #31 Gddamn... De bestewensenmensen.. Wat was dat gezellig vanacht zeg!
G Guillaume Well-Known Member 1 January 2003 #32 De beste wensen allemaal Bier en een Fikkie vannacht gehad
AB-Paultje exlxax 1 January 2003 #35 iedereen gelukkig nieuwjaar jah veel vrouwen veel bier en veel sjeesfun
marbossi Well-Known Member 1 January 2003 #38 iets teveel door elkaar gedronken maar 't was errrgggg gezellig. fijn uiteinde en ene zalig nieuwjaar. Ik was bij een vage kennis met nog een paar dewds en dewdessen en die woonde tegen een polder met uitzicht op zaandam. phat!
iets teveel door elkaar gedronken maar 't was errrgggg gezellig. fijn uiteinde en ene zalig nieuwjaar. Ik was bij een vage kennis met nog een paar dewds en dewdessen en die woonde tegen een polder met uitzicht op zaandam. phat!
chezzmo Retired for now.... 1 January 2003 #39 ik moest de oude kern ook nog de beste wensen doen van razkin