chezzmo Retired for now.... 31 December 2002 #1 Ik wens bij deze iedereen een gelukkig en zeer vlammend nieuw jaar
Wille Well-Known Member 1 January 2003 #4 Hopelijk een goed jaar zonder teveel ongevallen en vastlopers... Hopelijk meer vermogenwinst en op naar de 25pk }) En voor mezelf eindelijk starten aan moto project :W
Hopelijk een goed jaar zonder teveel ongevallen en vastlopers... Hopelijk meer vermogenwinst en op naar de 25pk }) En voor mezelf eindelijk starten aan moto project :W
BetaDriver Unregistered User 1 January 2003 #5 dat ie maar hard mag jagen dit jaar. gelukkig nieuwjaar iedereen
Joost@aerox 3BR Tuner 1 January 2003 #6 gelukkig nieuwjaar :W :W zo feesteennnnnnnnnnnnnnnnnnnnn 8) *D
S Speedy-tjai DL-Tuning 1 January 2003 #10 Beste wensen aan alle scooterdudes en nu naar de stad feestennnnnnnnnnn
Lieuwe Super User 1 January 2003 #15 Gelukkig nieuwjaar iedereen !! En ik ga zo lekker op bed ... want ik ben ziek :'(
DiTech pilota aka Dragster pilota 1 January 2003 #18 DP says: Happy New Scoot Year from a snowy and -19 degree Stockholm...
Handige_harry Well-Known Member 1 January 2003 #19 Gelukkig Nieuwjaar alle ScooterSjaken en ScooterJopen!!!
M Mark@Typhoon Old member 1 January 2003 #20 Happy New Yearrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr Geen ongelukken maken dit jaar..