Haperende scooter na paar minuten lopen

siebevp1

New Member
Ik heb laatst op marktplaats een kapotte scooter gekocht. dit is een vx50 van dts. de scooter kreeg ik gestart toen ik er een nieuwe ecu in plaatste. de scooter loopt na het starten helemaal perfect, alleen gaat hij na enkele minuten rijden haperen. als je dan gas geeft klinkt het alsof je niet aan het schakelen bent in een schakelauto. ook trekt de scooter op dit moment niet snel op. als ik dan de scooter uitzet en de buddy eraf haal en de scooter opnieuw start is het probleem weg. wat zou dit kunnen betekenen. ook loopt de scooter alleen als een van de ecu kabels zijn aangesloten. als ze beide zijn aangesloten begint er een engine lichtje te branden op het dashboard. alle onderdelen doen het dan nog als je hem probeert te starten, behalve en benzine injector. die doet het alleen als er enkel 1 kabel is aangesloten in de ecu. het gaat dan om de grijze kabel die het probleem (veroorzaakt). de ecu die ik heb is een rongmao 45km/u uitvoering. het injectiesysteem in mijn scooter is ook van rongmoa.

Ik hoop dat iemand weet hoe ik dit kan oplossen ik hoor graag

Advertisement - register to remove this

Write your reply...
Back