Gevraagd Hanway raw50 elektrisch probleem

Paul4

New Member
Goedenavond mensen,

Ik heb een vraag over de elektra van het contactslot van mijn Hanway raw.
Sinds een paar dagen doet de elektra het niet meer maar de brommer start wel(kickstart)
Het probleem is het contactslot dus ik had een nieuwe besteld en via de koplampstekker getest en ja hoor alles deed het weer.
Vandaag kwam ik erachter dat het contactslot vastgeschroefd is met veiligheids torx bouten, stelletje... :rage:
Nu is de vraag kan ik met een stekker de draden doorverbinden?
Ik heb de torx bits besteld maar die komen pas woensdag en aangezien ik afhankelijk ben van de brommer wil ik weten of dit mogelijk is.
Alle tips zijn welkom.
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Ik weet niet of de Hanway gelijk is aan de AGM Raw indien ja, contactslot connector loskoppelen en aan de kabelboomzijde de rode en zwarte draad doorverbinden.
Met de groene en zwart/gele draden hoef je niks te doen.
 

Attachments

  • AGM Caferacer RAW50 Wiring Diagram.pdf
    124 KB · Views: 6
Ik weet niet of de Hanway gelijk is aan de AGM Raw indien ja, contactslot connector loskoppelen en aan de kabelboomzijde de rode en zwarte draad doorverbinden.
Met de groene en zwart/gele draden hoef je niks te doen.
Bedankt voor de snelle reactie.
De kleuren komen helaas niet overeen.
Aan de draadboom zijde zit rood oranje zwart/paars en zwart/wit
En uit het contactslot komt groen rood zwart zwart/wit...
 
De draadkleuren van het contactslot zijn vrij standaard kleuren.
Hier worden dus als het contactslot ingeschakeld is, zwart en rood doorverbonden.
Dus even kijken welke kleuren van de kabelboom verbonden zitten met de rode en de zwarte draad van de kabelboom en je weet welke twee draden je moet doorverbinden op de kabelboom-connector om tijdelijk even de brommer te kunnen gebruiken.
 
De draadkleuren van het contactslot zijn vrij standaard kleuren.
Hier worden dus als het contactslot ingeschakeld is, zwart en rood doorverbonden.
Dus even kijken welke kleuren van de kabelboom verbonden zitten met de rode en de zwarte draad van de kabelboom en je weet welke twee draden je moet doorverbinden op de kabelboom-connector om tijdelijk even de brommer te kunnen gebruiken.
Ik begrijp het, ik ga morgen even kijken bedankt voor je reactie.
 
Back
Top