Aangeboden Hanway Raw 50

ljnieland

New Member
Met slechts 8500km op de teller en een spiksplinternieuw motorblok door dealer gemonteerd, bied ik mijn Hanway Raw 50 aan voor de vraagprijs van €1.600,00.
Originele blok liep vanaf begin al niet zo lekker, uiteindelijk met een vastloper als gevolg. Nieuwe blok moet nog ingereden worden.
De foto's vind je op Marktplaats.

Advertisement - register to remove this

Good afternoon, I was wondering if I could rent it for two or three months
1f97a.png
. Because I can only exchange my driver's license to a Dutch driver's license next year. Before that, I only have B and AM driver's license in the Netherlands, but I really don't want to miss the summertime
1f606.png

Met slechts 8500km op de teller en een spiksplinternieuw motorblok door dealer gemonteerd, bied ik mijn Hanway Raw 50 aan voor de vraagprijs van €1.600,00.
Originele blok liep vanaf begin al niet zo lekker, uiteindelijk met een vastloper als gevolg. Nieuwe blok moet nog ingereden worden.
De foto's vind je op Marktplaats.
Good afternoon, I was wondering if I could rent it for two or three months
1f97a.png
. Because I can only exchange my driver's license to a Dutch driver's license next year. Before that, I only have B and AM driver's license in the Netherlands, but I really don't want to miss the summertime
1f606.png
Post automatically merged:

Sorry that is not what I had in mind. I’d like to sell. So maybe consider this option: buy the vehicle and sell it again when you don’t need it anymore for the same price. That is cheaper than renting.

Ik zou hem graag gratis willen hebben. Heb zelf geen scooter of brommer en geen geld voor een brommer. alvast bedankt! ik stuur even mijn adres op dan kan je hem ff brengen!! Wacht dit is geen facebook. sorry haha. Je kan t beste ff een foto er bij plaatsen/meerdere foto's dat verkoopt makkelijker!
Zelf ooit eens een scooter uitgeleend in goed vertrouwen en de papieren mee gegeven om op zijn naam te zetten ivm bekeuringen(oude buurjongen) die heeft m na gebruik gewoon verkocht.. Tja ik was toen wat naïef :tearsofjoy:

Last edited:
Back