handvat begrensers etc.

#Peter

PotjeHous'n?
ik wou wat ideen vragen voor begrenzers, niet van die toeren begrenzers maar een begrenzer bijvoorbeeld in een handvat of een pijpje in de uitlaat, die je kunt gebruike en er in doen zonder dat de politie het ziet.
Kan op het forum hier ''bijna'' niks over vinde 'nee ook niet met de search. Gaat alleeen over die toeren begrenzers, op een paar na dan.

Ook handig voor ditech's etc.



alvast bedankt.. Peter
 
Advertisement - register to remove this

een handige vriend van me had een soort varioring gemaakt die hij met een knopje kon uitschakelen. Het was iets van dat zich opvulde als er een electische stootje bij komt of zoiets. ik zal het nog eens navragen.
 
naja, begrenzer kan ebst handig zijn :)

heb wel vaker gewerkt met de zogenaamde 'trage cdi's' in antwerpen en schakelaartje ertussen :D

(trage CDI is een cdi van aerox oud model die begrensd zoals bijv. bij honda etc)
 
hmm bericht ging even fout maar ik heb nu een toeren begrenzer erin laten zetten en hij werkt echt waar perfect hoor

-hij is kleiner als een eurostuiver en zeer ontzichtbaar
-hij is niet te horen en hij gaat niet stotteren
-hij blijft het zelfde jankende toerental draaien hij is alleen gewoon spontaan ze power kwijt dus een juut hoort t gewoon niet

bij mijn scooterbase fotos is ie te zien en wil je meer info ga dan maar s kijken op www.begrenzer.nl
 
Hij heeft di-tech en daar is 1 niet werkende begrenzer voor of je moet het door een dealer laten inzetten en nu vraagt hij wat is de oplossing wat hebben jullie handige knaapjes in elkaar geflanst tegen de wouten. Nu rijdt hij met een ringetje op zak die hij in zijn uitlaat kan doen. Is toch wel iets beters?
 
Back
Top