handrem vergeten :( erg?

Originally posted by Ufo
Merk je toch meteen, haha :) Heel de auto bokt op bij wegrijden :)

Loslaten gaat geleidelijk, en op een moment slaat het vast..

Ik heb het pas 2 keer zien gebeuren, de kans is niet zo heel gigantisch...
 
Originally posted by Boyd
zeg jij nou maar nix want volgens mij had jij net ook de handrem er nog op staan bij de ride van men ma :p
Maarja, die jongen heeft ook nog geen rijbewijs :D
Ik heb het ook weleens meegemaakt met een vriend van me de de auto "geleend" had. Hij heeft er volgens mij ook nooit meer wat van gehoord.
 
rijbewijstopic :X

mjah...handrem vergeten, opzich grappig verhaal :p kan me voorstellen, in een vreemde auto. maar als je zelf een auto hebt gebeurt het je niet, dat merk je nl. meteen.

ps: Deawoo Nubia :)
 
Originally posted by haagze sf2
nee ok hij zal me nixs
doen maarja hij gaf me in vertrouwe zijn auto mee snapje.. :>

Je hebt een dag je rijbewijs. Dat gaat die echt wel begrijpen, iedereen maakt van die domme foutjes in het begin :rolleyes:
 
Ik had ook net mijn rijbewijs gehaald. Reed voor het eerst in mijn vaders passat. Ik vond hem al langzaam. Maar met optrekken op de snelweg bleef de teller hangen@ 90 km/h. Ik denken en kijken:rolleyes: . Bleek dat de handrem er half op stond. Handrem naar beneden en het was opgelost. :) . Ik heb het wel even gemeld aan mijn vader. Zeker omdat hij een week later met de auto naar noorwegen vertrok.

Ik had in het begin dat de remmen kut reageerden. Maar na verloop van tijd ging dit vanzelf weer over.
 
Valt wel mee....

laatst... vriend van me in mijn auto laten rijden een stukje... (had hij de handrem net nog een paar tikjes erop laten staan)
toen stonden we stil... en het STONK ineens hard naar remvoering (verbrand)...en de Remmen EN velgen waren echt SUPPER warm (tot heet)
Maar ik heb alles nagekeken en er was niet glazig geworden.. en de handrem werkt ook nog perfect.

ongeveer 10 km heeft hij ermee gereden met de handrem erop8P ...

Maar het kan niet echt kwaad... maar je zult nu voortaan wel beter gaan opletten met de Handrem:p

en nog proficiat voor je rijbewijs.

greetz
Yvo
 
Hmnz, ik vergeet nog een blooper :)
Voor het eerst gereden in de auto van m''n moeders vriend (dus de opel 2.0 vectra waar ik later ook handrem van stuktrok 2x)...

Ik rij op de snelweg, teller geeft 125km/uur aan dus ik geef wat gas bij, teller blijft op 125, ik nog meer gas bij maar vondt het ondertussen allemaal wel best dus ik ging maar weer op de weg letten. Opeens viel het me op dat de auto's wel erg langzaam reden allemaal want ik moest bijna constant links rijden en die auto''s gingen echt langzaam dacht ik :S Ik kijk nog keer op teller en die geeft nog steeds 125 aan. Maar ik kijk even op toerenteller en die zat al boven de 6/7 in de 5 wat neerkomt op iets van 200 km/uur als het goed is dus ik gas terug nemen, en nog meer gas terug, en pas na een tijd gas terugnemen ging de teller eindelijkweer op de 120 staan en reden de auto''s naar mijn gevoel weer snel :)
 
Originally posted by LXSpeedfighterz
Hmnz, ik vergeet nog een blooper :)
Voor het eerst gereden in de auto van m''n moeders vriend (dus de opel 2.0 vectra waar ik later ook handrem van stuktrok 2x)...

Ik rij op de snelweg, teller geeft 125km/uur aan dus ik geef wat gas bij, teller blijft op 125, ik nog meer gas bij maar vondt het ondertussen allemaal wel best dus ik ging maar weer op de weg letten. Opeens viel het me op dat de auto's wel erg langzaam reden allemaal want ik moest bijna constant links rijden en die auto''s gingen echt langzaam dacht ik :S Ik kijk nog keer op teller en die geeft nog steeds 125 aan. Maar ik kijk even op toerenteller en die zat al boven de 6/7 in de 5 wat neerkomt op iets van 200 km/uur als het goed is dus ik gas terug nemen, en nog meer gas terug, en pas na een tijd gas terugnemen ging de teller eindelijkweer op de 120 staan en reden de auto''s naar mijn gevoel weer snel :)

Zou wel lullig geweest zijn als je daar pas achter gekomen was nadat je aangehouden was :rolleyes:

Zelf ben ik er achter gekomen dat een auto behoorlijk gaat inhouden als je em de toerenbegrenzer in ramt in z'n 1... dacht dat ie in 2 stond en ik kwam een rotonde af :p
 
Originally posted by Smoking Aerox
waarschijnlijk valt het allemaal wel mee

want die daewoo's hebben allemaal trommelrem achter (SD:p)

Trommelremmen kunnen best veel hebben :)
nee hoor
m'n pa heeft een nubira met wel 4 schijfremmen :p
alleen de nieuwe CDX types en hebben achter ook schijf
de oudere modellen en andere uitvoeringen (SE ofzo) hebben trommel achter
 
Back
Top