Half jaar te leen?

I

Intercooler

Guest
Juuw mensen,

Zit met een probleempje, een maat van me gaat een half jaar naar dubai op stage. Ik mag in dat half jaar zijn brommer gebruiken en alles mee doen wat ik wil, het gaat om een puchje.

Alleen hoe zit het met de verzekering?? Hij blijft gewoon de verzekering van dit jaar betalen en de brommer blijft op zijn naam.

Ik krijg alle papieren van hem maar alles blijft op zijn naam. Als ik nu brokken maak, ben ik dan gewoon verzekerd?

Grtz ;)
 
Advertisement - register to remove this

Ervoor zorgen dat je geen brokken maakt. ;)

Nee maar , die jongen moet wel even de verzekering bellen , en zeggen dat er ook anderen gebruik van maken. Anders ben je nog niet verzekerd meen ik.
 
Zolang de eigenaar de "hoofd" bestuurder/gebruiker is, is er na mijn weten niets aan de hand.


Ik reed vroeger ook gewoon rond, verzekerd op mijn vaders naam.
Na navraag bij de verzekering zeiden ze dat ze wel uit zouden zoeken of mijn vader meer gebruik maakte van de brommer.
Navraag @ school (hoevaak je ermee komt), blablabla... imo gewoon bullshit.


Ik weet niet of er inmiddels wat veranderd is, dus even de verzekering op bellen kan geen kwaad.
Ze hoeven niet te weten of hij met vakantie gaat.
Gewoon vragen of je de brommer mag besturen + dat je dan verzekerd bent, als alles op naam staat van je vriend. :)
 
Hoe oud zijn jullie? Als jullie in dezelfde leeftijdscategorie zitten is er niks aan de hand.

Hij is 18 en ik ben bijna 17.

Maar denk niet dat dat heel veel invloed heeft. Ik zal wel eventjes een belletje plegen naar zijn verzekeringsmaatschappij.

Tnx mannen.
 
Maakt geen donder uit, laat ze maar eens aantonen wie de meeste gebruiker is..

toendertijd was mijn RS ook via mijn vader verzekerd, omdat het voor mij zo duur was, nooit problemen mee gehad...
 
als ze je trouwens controleren vragen ze daar toch nooit naar, alleen met ongelukken etv. en dan zeg je gewoon dat je er pas op rijd, en heel af en toe, weten hun veel... dan spreek je met die vriend zijn ouders af dat je hem heel af en toe eens leent o.a :) niks aan de hand lijkt me
 
Back
Top