Haast ! contactslot vervangen !

Zip078

Well-Known Member
Ik heb ff een vraagje :

Een vriend van mij zijn sleutel was afgebroken in het slot en heeft proberen zelf het slot te vervangen ( gaat om een zip ) en heeft tot 3 maal toe met de pikken trekker dus schroef erin en eruit rukken, waardoor normaal het hele conact slot eruit komt zetten. Maar dit is niet gebeurt nog iemand leuke suggesties met andere manieren ?

Uitboren geen optie !!

Alvast bedankt !!

Mvg
 
Advertisement - register to remove this

Ik heb ff een vraagje :

Een vriend van mij zijn sleutel was afgebroken in het slot en heeft proberen zelf het slot te vervangen ( gaat om een zip ) en heeft tot 3 maal toe met de pikken trekker dus schroef erin en eruit rukken, waardoor normaal het hele conact slot eruit komt zetten. Maar dit is niet gebeurt nog iemand leuke suggesties met andere manieren ?

Uitboren geen optie !!

Alvast bedankt !!

Mvg

sachroeven draaier erachter zetten, en wrikken?
kappen eraf trekken en duwen ofzo?
 
uitboren is de meest bekende manier , als dat niet meer wil heb je een probleem , dan moet de voorvork los..

mja , dat doe je jezelf dan aan , waarom vraag je het niet VOOR dat je de boel sloopt??
 
als die op stuurslot staat krijg je je voorvork er niet uit.
dan zal je vanaf de voorkant van je scooter met een hamer en een dikke schroevendraaier je contactslot voorkantje eraf moeten meppen.

als die niet op stuurslot staat moet je eerst ff het clipje eruit halen.
 
als die op stuurslot staat krijg je je voorvork er niet uit.
dan zal je vanaf de voorkant van je scooter met een hamer en een dikke schroevendraaier je contactslot voorkantje eraf moeten meppen.

als die niet op stuurslot staat moet je eerst ff het clipje eruit halen.
Ik heb hetzelfde probleem, weet alleen niet wat je met het clipje bedoelt..
kan ik daar vanaf de achterkant bij? en hoe ziet deze er uit?
dank
 
Back
Top