H20 onder type 3 frame

Joopie045

New Member
Ik heb al een tijde mijn zit h20 70cc2t en mijn frame is een tijde geleden overgebroken en ik heb toevallig nog een type 3 frame liggen zou ik die ook kunnen gebruiken?
 
Advertisement - register to remove this

Waar wil je het voor gebruiken? Kappen van een sp2000 passen sowieso al niet op een type 3 frame. Dus moet je andere kappenset erop. Je kan natuurlijk je monovork en blok wel overzetten en het allemaal aan de praat krijgen en met een kappensetje heb je weer een totaal andere scooter. Maar een 2000 frame zoeken en je nummers netjes uitslijpen en overlassen is misschien ook een idee.
Mag officieel dan wel niet, maargoed een zip2000 frame heb je voor paar tientjes
 
Wat betekend 'overgebroken' ?
Ben je er doorheen gezakt of zo ?

Ik heb overigens nog wel een mooi 2016 super8 frame met geldig snorkenteken staan.

Als ik al een s8 frame met kenteken heb staan , kun jij misschien toch ook wel een goed frame met kenteken vinden ?
Post automatically merged:

Waar wil je het voor gebruiken? Kappen van een sp2000 passen sowieso al niet op een type 3 frame. Dus moet je andere kappenset erop. Je kan natuurlijk je monovork en blok wel overzetten en het allemaal aan de praat krijgen en met een kappensetje heb je weer een totaal andere scooter. Maar een 2000 frame zoeken en je nummers netjes uitslijpen en overlassen is misschien ook een idee.
Mag officieel dan wel niet, maargoed een zip2000 frame heb je voor paar tientjes
Waarom ' nummers netjes.....' ?
Zou zo'n framepje met geldig kent niet te vinden zijn ?
Ik bedoel als hij toch alles wil overbouwen.
 
Wat betekend 'overgebroken' ?
Ben je er doorheen gezakt of zo ?

Ik heb overigens nog wel een mooi 2016 super8 frame met geldig snorkenteken staan.

Als ik al een s8 frame met kenteken heb staan , kun jij misschien toch ook wel een goed frame met kenteken vinden ?
Post automatically merged:


Waarom ' nummers netjes.....' ?
Zou zo'n framepje met geldig kent niet te vinden zijn ?
Ik bedoel als hij toch alles wil overbouwen.
Nou een zip sp frame met kenteken kost een paar centen hoor
 
Back
Top