Status
Not open for further replies.

Bromfietsen

New Member
Hallo iedereen.
Ik heb een honda sky staan van jaar 2002
Ik heb nieuwe cilinder gestoken omdat die anderen niet zoveel compressi had nu wel en heb nieuwe membraam veranderd met wig met plaatje en nieuwe bouigie gestoken carburator gekuist en probeer die te starten maar wilt niet
Ik kijk naar mijn bouigie en wordt niet nat en heb carburator uitgehaald alles trug gekuist niks was verstropt maar krijgt wel naft inde bakje van die carburator maar niet in de cilinder kan dat zijn dat de carburator wel kapot is en kan het vlotterbak niet beetje plooien omdat deze een plastike is... iemand een idee wat ik moet doen
En heb nog een piaggio fly staan starte rijde alles
Maar echt alles en nu geen vonk meer bobine en cdi reeds veranders is al 3 of 2 maanden geleden nieuw gekocht en gestoken maar geen vonk niks heb alleen mijn vinger tegen de uitlaat gehouden omdat mijn contact kapot is van sleutel heb bybass gedaan wilt helemaal niet en zo was dit ook.. angekocht
Iemand een idee
Alles is welkom
Bedankt iedereen die reageert .
 
Advertisement - register to remove this

@Bromfietsen ,

het is wellicht beter van jouw draadje twee draadjes te maken want alles loopt straks door elkaar.
Met de Edit button/link onderaan je post kun je, je post aanpassen.
Let verder even of komma's en punt en de zinsopbouw want dingen zoals hier beneden kan ik niet goed volgen, ik heb het wel 10 keren moeten lezen en analyseren, wat bedoelt hij nu.
heb alleen mijn vinger tegen de uitlaat gehouden omdat mijn contact kapot is van sleutel heb bybass gedaan wilt helemaal niet en zo was dit ook.. angekocht
Iemand een idee
 
Wat is belangrijk als je reageert?


Een paar simpele tips:
-Typ ABN (Algemeen Beschaafd Nederlands) en typ niet met alleen maar hoofdletters.
-Wees zo duidelijk mogelijk, geef zoveel mogelijk toelichting op je probleem.
Toelichting geef je door je type/merk scooter erbij zetten en je setup (motorische veranderingen), dat is wel zo makkelijk, want geen scooter is gelijk!

Maak svp een nieuw onderwerp aan per scooter met een goede omschrijving, want het is nu wel heel lastig om hier wat van te lezen.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top