Gy6 Tuning : Cpi Aragon 125cc

maxxis

Well-Known Member
hoi,

ik heb een cpi aragon 125cc en is met een gy6 motor , nu wou ik die nog sneller laten optrekken , beter acellereren.
wat kan je er allemaal voor kopen of wat kan je beste erop zetten dat hij sneller zou trekken .
liefst een adres of een site waar je onderdelen kan vinden en wat ik zou kopen :

vario ?
drukveer en trekveren ?

wat nog allemaal ?

graag reactie ,
 
Advertisement - register to remove this

Wat je erop kan zetten nou het is maar net wat je zelf wilt.

Sportvario
Sport nokkenas
Kleine cylindertjes van 158cc zonder kop, makkelijk te monteren dus.
Kleine cylindertjes van 158cc met kop&grotere kleppen.
Grote cylindertjes tot 180cc met kop en grotere kleppen.
+6mm langeslag krukas voor meer dan 200cc
Grote gasfabriek
Rotor

Verzin het maar...

Wat is je budget?
 
snelheid hoeft niet , want hij gaat snel genoegd voor mij gaat nu dikke 100
wil enkel dat hij wat beter trekt. en accelereerd

wat vario kan ik er opzette ? link ?
 
ow ok nou vergeet die vario dan maar. Beter optrekken = meer vermogen = veel dikkere cylinder.
Budget?
 
maar hoe zit het dan met de garantie,ik heb hem 8 dagen geleden nieuw gekocht!!!als ik aan de motor begin te veranderen vervalt mijn garantie ;(
ik heb al 1050 km gereden en ben zeer tevreden over zijn rijgedrag,,alleen zou ik hem iets beter willen laten optrekken kan dat met de vario ofzo
 
Garantie weg natuurlijk. En nee je kan niet harder trekken 'met de vario'. Een vario produceert geen extra vermogen. Dus bespaar je de moeite is mijn advies, maar als je 80 euro wilt uitgeven voor 0,5 seconde winst op 0-100 mag je het van mij best proberen.
 
Waar kan ik het dan eventueel kopen ?

Wat je erop kan zetten nou het is maar net wat je zelf wilt.

Sportvario
Sport nokkenas
Kleine cylindertjes van 158cc zonder kop, makkelijk te monteren dus.
Kleine cylindertjes van 158cc met kop&grotere kleppen.
Grote cylindertjes tot 180cc met kop en grotere kleppen.
+6mm langeslag krukas voor meer dan 200cc
Grote gasfabriek
Rotor

Verzin het maar...

Wat is je budget?


Ik heb op de websites gekeken maar ik kan niet vinden waar je eventueel iets zou kunnen bestellen kun je me daar verder mee helpen ?
 
Tsja ik vraag wat je budget is... misschien komen we verder als je mijn vragen beantwoordt. Ik ben zo ongeveer de enige in NL die daar aan kan komen. En ik zit nu nog 5 dagen in China, dus als je heel snel bent... anders heb je pech.
155cc, A8 nokkenas en Sport vario set voor 199 euro.

Dit levert je meer kracht op en 10km/h meer top.
 
Tsja ik vraag wat je budget is... misschien komen we verder als je mijn vragen beantwoordt. Ik ben zo ongeveer de enige in NL die daar aan kan komen. En ik zit nu nog 5 dagen in China, dus als je heel snel bent... anders heb je pech.
155cc, A8 nokkenas en Sport vario set voor 199 euro.

Dit levert je meer kracht op en 10km/h meer top.
Hoi, ik hoop dat je dit nog op tijd leest maar als je zeker weet dat dit kitje onder een 125 cc aragon past uit 2008 neem het dan maar mee.
Ik heb trouwens ook nog een andere vraag, ik heb begrepen dat er een katalysator in de uitlaat zit, als ik die er nu eens uithaal heb ik dan ook niet meer vermogen ?
 
Ja ik heb het toch maar gekocht en meegenomen, alleen nokkenas waren op. Dus cylinder en vario, komt dan op 139. Stuur maar een PM als je interesse hebt.
 
keeway arn 125

hallo

ik ben nieuw hier !
heb me onlangs een keeway arn 125 gekocht 4 takt motor !
nu is mijn vraag of er mogelijkheden zijn om hem een hogere topsnelheid te geven en iets meer trekkracht ?
door uitlaat andere ontsteking of andere ?

alvast bedankt
greetz
 
Back
Top