Hallo allemaal,
Laatst had ik helaas een kapot krukaslager, Dus ik heb gelijk veel dingen vervangen omdat het blokje toch al 15,000 km heeft gelopen.
zo als: krukas , keringen , distributie ketting, en geleiders en alle boutjes
blok weer helemaal in elkaar gezet zo als het hoort.
ik heb ook de cilinderkop inlaat een beetje groter gemaakt voor wat meer trekkracht.
gister heb ik het blokje er weer onder gezet, Hij start prima, alleen heeft hij heel weinig vermogen ook wilt hij met luchtfilter niet goed werken, op lagen toeren is het prima maar op wat hoge toeren slaat hij terug , ik dacht dat dit kwam door de sproeier dus eerst kleinere er in gedaan en toen groteren, allemaal zonder suc6......
toen heb ik een nieuwe bougie er in gedaan en de kleppen op 0.08 mm afgesteld daar heb ik mijn beste resultaten mee voorheen. en nieuwe benzine er in gedaan, remreiniger test gedaan zag er allemaal goed uit...... Ik zou echt niet weten wat het propleem nog zou kunnen zijn. ook omdat ik voor de rest niks aan de setup heb veranderd, Ik heb 1 klein ding waar ik mijn twijfels over heb, dat is de pakking tussen de cilinder en cilinderkop, ik ben bang dat ik die er verkeerd heb op gedaan en daardoor valse lucht trekt door het kanaal van de distributie ketting, is dat een optie?
Ik heb ook een filmpje met het probleem met de luchtfilter er op, zo als je hoort slaat hij telkens terug en komt hij niet op toeren
(let niet op de spaghetti moet nog gebeuren) in het filmpje geef ik vol gas.
specificaties:
100cc cilinder
24mm carb met sproeier 90
powerfiltertje
22mm inlaat spruitstuk
100cc cilinder kop
gy6 50cc blok
Laatst had ik helaas een kapot krukaslager, Dus ik heb gelijk veel dingen vervangen omdat het blokje toch al 15,000 km heeft gelopen.
zo als: krukas , keringen , distributie ketting, en geleiders en alle boutjes
blok weer helemaal in elkaar gezet zo als het hoort.
ik heb ook de cilinderkop inlaat een beetje groter gemaakt voor wat meer trekkracht.
gister heb ik het blokje er weer onder gezet, Hij start prima, alleen heeft hij heel weinig vermogen ook wilt hij met luchtfilter niet goed werken, op lagen toeren is het prima maar op wat hoge toeren slaat hij terug , ik dacht dat dit kwam door de sproeier dus eerst kleinere er in gedaan en toen groteren, allemaal zonder suc6......
toen heb ik een nieuwe bougie er in gedaan en de kleppen op 0.08 mm afgesteld daar heb ik mijn beste resultaten mee voorheen. en nieuwe benzine er in gedaan, remreiniger test gedaan zag er allemaal goed uit...... Ik zou echt niet weten wat het propleem nog zou kunnen zijn. ook omdat ik voor de rest niks aan de setup heb veranderd, Ik heb 1 klein ding waar ik mijn twijfels over heb, dat is de pakking tussen de cilinder en cilinderkop, ik ben bang dat ik die er verkeerd heb op gedaan en daardoor valse lucht trekt door het kanaal van de distributie ketting, is dat een optie?
Ik heb ook een filmpje met het probleem met de luchtfilter er op, zo als je hoort slaat hij telkens terug en komt hij niet op toeren
(let niet op de spaghetti moet nog gebeuren) in het filmpje geef ik vol gas.
specificaties:
100cc cilinder
24mm carb met sproeier 90
powerfiltertje
22mm inlaat spruitstuk
100cc cilinder kop
gy6 50cc blok