This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Gy6 motor borrelt geluid na nieuwe cillinder

had laatst een warm loper naar monteur gebracht cillinder vervangen naar een 80 cc nieuwe carburateur op gezet 18,5 mm nieuwe bougie nieuwe bougiedop en olie vervangen en nieuwe luchtfilter alleen na een bepaalde tijd rijden gaat die een soort borrelend/knallend geluid maken en moetk langzamer rijden om hem niet te laten uitvallen en op een gegeven moment valt die uit heb een cdi met a b afstandbediening erop maar heb bijna altijd de begrenzer los iemand een idee wat het probleem zou kunnen zijn carburateur was laatst ook schoongemaakt
 
Lastig om op te nemen maar klinkt als een warmloper wat een hele kleine kans is na die nieuwe cillinder en hij heeft ook al bijna 21000 km gereden en als ik olie erbij gooi doet die het weer normaal heel vaag
 
Weet je , dat je moet olie peilen met de peilstok NIET erin gedraaid . Als je hem peilt met de peilstok erin gedraaid , lijkt het of hij vol zit , maar zit dan te weinig in.
 
Weet je , dat je moet olie peilen met de peilstok NIET erin gedraaid . Als je hem peilt met de peilstok erin gedraaid , lijkt het of hij vol zit , maar zit dan te weinig in.
Dit is wel de methode bij piaggio trouwens, voor de duidelijkheid
 
Zou je het deksel even open moeten schroeven , en kijken , kan meerdere oorzaken hebben , als dat het is , veer in bendix b.v.
 
Als je de mogelijkheid hebt , om de splines op te knappen , en de krukas recht is , zou het kunnen .
Anders wordt het een nieuwe as, en half poelie , en koelvin.
Heb je pas geleden het zaakje los gehad , voor de rollen of v snaar ?
 
Ja de vario was een x naar voren geduwd maar volgensmij was dat veroeste en versleten schroef draad die je kan zien in de foto was dat er toen al
Heb naar een monteur gebracht want weet bijna wel zeker dat de splines vervangen moet worden
 
Hoe je er ook erop zit te trappen is ook niet raar dat die kapot gaat.

Dat word een nieuwe krukas.