Gy6 blokje beetje opvoeren

Nieze008

New Member
Hallo
Wou men gy6 blokje ongeveer 60 km per uur laten gaan.dit is moeilijker dan ik gedacht had .hij gaat nu 52 op de gps 60 op de teller krijg hem niet harder

Koso vario met originele rollen
Pas kleppen gesteld
En heeft 3660 km op de teller
En heeft een cdi can 45 / km u


Mvg
 
Advertisement - register to remove this

Koso vario met originele rollen.
En heeft een cdi can 45 / km u

Nieze ik heb geen ervaring met opvoeren van 50cc maar wellicht zit in bovenstaande zaken wel jouw probleem.

Als ik jouw was zou ik de scooter fijn laten zoals hij nu is, tenzij hij bagger loopt.
52 GPS is toch een mooie snelheid en inderdaad wel even opletten dat hij niet te arm loopt!
 
Witte bougie duidt op een te arm mengsel. Sproeier GY6 is een goed idee om 2 of 4 hoger te gaan als je m vrij maakt van eenvoudige restricties.
Groet
 
Als je even een wat grotere sproeier neemt dan gaat het meestal al een stukje beter, maar naar mijn ervaring gaan die GY6 blokjes gewoon niet zo snel.
 
72cc eronder of 80, dan eventueel afstellen kwa rollen en als je hem begrenst wilt hebben een vario ringetje op erin, kan ook een dunne zijn, dan iets zwaardere rollen zodat je geen overtoeren zou kunnen draaien of zo min mogelijk
 
72cc eronder of 80, dan eventueel afstellen kwa rollen en als je hem begrenst wilt hebben een vario ringetje op erin, kan ook een dunne zijn, dan iets zwaardere rollen zodat je geen overtoeren zou kunnen draaien of zo min mogelijk
Als je er een 72cc onder gooit en de CDI begrenzer op z'n plek houd, dan trekt ie beter op maar rijdt alsnog maar ~55kmh.
 
Mijn GY6 (Kymco People S) loopt 72 op de teller, pakweg 64 @gps. Dat is met:
  • Snelle vario (NCY OD2, niet meer verkrijgbaar)
  • Sproeier 82
  • Ontgrensde CDI (eigenlijk niet aan te raden vanwege hoge toeren maar met een standaard CDI ga ik nog altijd tegen de 60 @gps)