Gy6 90cc 24mm

Barryabc2

New Member
Hoi,

Ik heb laatst mijn kymco sento 50cc 4t omgebouwd naar een naraku 90cc v2 set incl. Mezoly 24mm carb.
Ik heb dit er allemaal ingezet en het is allemaal gelukt, maar nu loopt hij nog steeds maar 60gps.

Er zat al een naraku v2 vario set in incl gladde bus en een onbegrensde cdi…

iemand een idee waar het aan zou kunnen liggen?

alvast bedankt!
Post automatically merged:

Ik heb trouwens ook al verschillende sproeiers geprobeerd en ook de luchtschroef op verschillende manieren afgesteld.

Dit had geen resultaat op de trek kracht of topsnelheid, alleen vanaf sproeier 116 verzoop hij. Heb nu 108 erin zitten.
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

als ik rijd kan ik alleen maar 25% gas geven of 100% voor de rest verzuipt hij ook.
Post automatically merged:

het rare is ook, met de orginele cilinder en carburateur reed hij ook precies even hard. Zou dit door de CDI kunnen komen?
 
Zou zeker kunnen. Ben niet thuis met dit merk maar die originele cdi is ontworpen voor een 50cc cilindertje. Hele andere drukken en timing dan wat je nu nodig hebt. Een snellere kopen is zeker de moeite waard
 
als ik rijd kan ik alleen maar 25% gas geven of 100% voor de rest verzuipt hij ook.
Post automatically merged:

het rare is ook, met de orginele cilinder en carburateur reed hij ook precies even hard. Zou dit door de CDI kunnen komen?
heb je het al opgelost? zit met hetzelfde probleem namelijk
 
Heb 2 verschillende cdi’s geprobeerd, maar allebei met hetzelfde resultaat.

scooter trekt wel harder op dan standaard, maar topsnelheid nog hetzelfde.
ga volgende week een betere bougie er in zetten en een andere vario set. Hopen dat ik er dan ook een grotere sproeier in kan zetten..
 
Heb je al geprobeerd de acceleratiepomp uit te schakelen? Da's een tip die ik kreeg, maar nog niet uit heb kunnen voeren.
En de standaardvraag natuurlijk: heb je de kleur van je bougie gecheckt?

Je geeft echter aan dat je bij 25% en bij 100% gas geen probleem hebt, maar dat hij er tussenin wel verzuipt.
Volgens onderstaande link zou dat aan de stand van je gasnaald kunnen liggen.

Hier een duidelijke uitleg over het afstellen van de carburateur.
 
Last edited:
Back
Top