Cammon

New Member
Hallo allemaal,

Ik heb een kreidler Supermoto 50dd uit het jaar 2014. Ik heb alleen een probleem want heb hem tweedehands gekocht, voor zover ik weet zit er een 21mm carburateur op en een 80cc airsal cilinder (ga ervan uit dat de krukas ook niet org is).
Maar ik heb een cdi (een dfe50gy-6) die beperkt is tot 7800 toeren, daardoor is mn “80cc” slomer dan een 50cc zonder prop. Ik heb dus een onbegrensde mezoly 50cc cpi cdi (4+2pins) gekocht alleen toen ik hem installeerde sloeg mn brommer een beetje op hol, de toeren waren ongelijk (stationair tussen de 3500 tot 7600 toeren per minuut) en hij rijdt ongelijk kwa snelheden (vol gas werkt soms wel en soms niet) en hij slaat soms een vonk over. Hoe lang ik ook aan het zoeken ben op internet kan ik hier niks over vinden.
M’n vader en ik zijn er over uit dat het misschien ook een mezoly bobine moet worden maar van de elektronica op m’n brommer heb ik geen verstand dus voordat ik al m’n geld uit geef aan onnodige spullen zou ik graag willen weten wat dit soort problemen creëert en wat ik er aan kan doen.

Als ik niet genoeg informatie geef kan je het melden en kan ik alle overige info ook geven over de brommer.
Alvast bedankt!
 
Advertisement - register to remove this

Back
Top