GVD K*T DEALER !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

sf50_racing

Well-Known Member
haal ik mijn vario eraf vallen alle rollen er spontaan uit!!

mijn dealer (bruggen bromfietsen) is de vario plaat vergeten erop te zetten!!
mad.gif
mad.gif
toen die voor het laatst voor een beurt is geweest.

kan ik hun hier voor aanklagen??
 
Advertisement - register to remove this

Bij mij vallen de rollen er ook uit als ik alleen de vario van de krukas haal, is vrij normaal... of had er zo'n kapje overheen moeten zitten?

[This message has been edited by Jeroen L (edited 18 April 2001).]
 
Heb je het over je Viva?
Nou, big deal... Dat kapje doet niet veel, het houdt alleen het rollenvet op zn plek (als je dat erin hebt tenminste).
Als 'ie het gradenplaatje is vergeten dan is er wel iets goed mis
wink.gif
 
Ik denk dat ie het over z'n gradendekseltje heb
wink.gif
Das idd een groot probleem.
Aanklagen is niet nodig. Stap gewoon daar naar binnen en zeg dat ze de vorige keer het gradendekseltje niet gemonteerd hebben. Als ze geen nieuwe willen geven, dan geef je ze aan bij de politie wegens diefstal.

Greetz
 
Jezus duh, als je het gradneplaatje bedoeld ken je neit eens rijden... naja, niet lang en niet goed...

Als ik me vario eruit haal vallen me rollen er meestal ook uit. Duh.

Dealer aanklagen jah... Doe het dan ook gewoon zelf, dan weet je tenmisnte zeker dat het goed zit...

SvR
 
toh... vielen ze er in stukjes uit?? dan zou ik een muizenval plaatsen in je carter...

bij mij vallen m'n rollen er gek genoeg nooit uit als ik m'n vario eruit haal..
 
Originally posted by Ruud:
toh... vielen ze er in stukjes uit?? dan zou ik een muizenval plaatsen in je carter...

bij mij vallen m'n rollen er gek genoeg nooit uit als ik m'n vario eruit haal..

Hhehe nee, oke piaggio heeft ook daar weer iets op gevonden...
smile.gif


Maaruh muizenval? Ik heb een speciale rollervanger gemonteerd. In mijn koppeling had ik tussen 2 segmenten nog wta ruimte over dus heb ik daar een val gebouwd. Ik heb er al 2 gevangen. Die andere 3000 ben ik verloren.

SvR
 
Wat loop je nou te zeuren... Jeroen ik & Daan helpen je toch
smile.gif

Laat dat pokkekapje lekker zitten, zo hoef je niet steeds 3 inbusboutjes los te draaien als je je rollen wilt vervangen.
Voor de duurzaamheid boeit het volgens mij geen ruk, ik heb een klein jaar zonder dat hele pokkekappie rondgereden en hij loopt nog steeds als een zonnetje
smile.gif
 
Ik kwam er vandaag ook achter dat er allemaal krassen op mijn scoot zaten dus ik naar de dealer, even vragen, want ik had hem gister opgehaald nadat hij er 5weken had gestaan, maar ik kon helemaal niets hard maken. Vrij lullig. Ach ja, life goes on...
 
En bij Piaggio mag je hem ook weglaten (scheelt wel 10 hele km/u, minder roterende krukasmassa
wink.gif
wink.gif
)...

Als jij je probleem eens wat duidelijker omschreef (maar niet TE duidelijk, krijg je weer Worst op een Aerox-taferelen
smile.gif
), dan krijg je echt wel serieus antwoord hoor, Jan...

Greetz.
 
Nou dat gedoe met die begrenzer op de rem was een beetje geouwehoer om nix, er zijn hier ook mensen die geloven dat zand in hun benzinetank nuttig kan zijn(no-offence), en er zijn ook mensen die newbie's af en toe willen helpen en serieus op de raartste verhalen proberen in te gaan.
 
Originally posted by Jeroen L:
Nou dat gedoe met die begrenzer op de rem was een beetje geouwehoer om nix, er zijn hier ook mensen die geloven dat zand in hun benzinetank nuttig kan zijn(no-offence), en er zijn ook mensen die newbie's af en toe willen helpen en serieus op de raartste verhalen proberen in te gaan.

Conclussie : Jullie sporen allemaal niet !!
 
Originally posted by Jeroen L:
Nou dat gedoe met die begrenzer op de rem was een beetje geouwehoer om nix, er zijn hier ook mensen die geloven dat zand in hun benzinetank nuttig kan zijn(no-offence), en er zijn ook mensen die newbie's af en toe willen helpen en serieus op de raartste verhalen proberen in te gaan.

Conclussie : Jullie sporen allemaal niet !!
 
Back
Top