Gts bravo valt uit tot aan 10km per uur

Mula

New Member
Heb een gts bravo 2021 4 takt model deze is onbegrensd en had er in het begin geen probleem mee heb ongeveer 800km zonder problemen kunnen rijden maar achter een tijdje begon te scooter uit te vallen tijdens het rijden.
Ik zou aan het rijden zijn aan 55km per uur en plotseling kon ik geen gas meer geven en ging het motor lampje branden de scooter loopt dan uit tot aan 10 km per uur en dan loopt hij terug verder dit gebeurd dan nogmaals. dit is niet altijd aan dezelfde snelheid heb dit ook aan lagere snelheiden. als ik de scooter dan stil zet valt hij ook direct uit het contact van de scooter blijft wel aan maar de motor zelf gaat uit.


stationair blijft hij ook niet draaien hij draait ongeveer 1 minuut zonder problemen en dan begint hij langzamer te draaien of valt plotseling uit.

Ik heb hem al 3 keer binnen gebracht bij een garagist en hij fixt het probleem maar niet hij heeft de bougie al vervangen maar dit helpt het probleem ook niet

de scooter is ook nog maar 4 maand oud zou geen idee hebben waarom hij dit doet heb zelf ook geen kennis van scooters dus zou niet weten wat ik moet doen.
zou iemand kunnen helpen?
 
Advertisement - register to remove this

Als je scooter nog maar 4 maanden oud is, zal ik er niks aan doen, dan vervalt namelijk je garantie.

Welke brandstof heb jij laatst getankt?
 
heb zelf ook geen kennis van scooters dus zou niet weten wat ik moet doen.
Terug naar de dealer gaan en indien het ontgrenzen niet door deze dealer zelf is gedaan, zou ik dit, voor ik terug ging, alles weer origineel maken.
 
had eerste een andere CDI er in gedaan maar heb deze er uit gehaald want ik dacht dit dit het probleem veroorzaakte en de dealer zelf heeft deze nu onbegrensd gemaakt maar heb nog steeds het zelfde probleem
 
Back
Top