GTA 4 Trailer 2.

Advertisement - register to remove this

Ze hadden het beter bij die 1e trailer kunnen laten want juist nu ik dit zie krijg ik zo mn twijfels over het spel :X En ze laten weer geen gameplay zien, erg jammer
 
Ze laten nooit gameplay zien. Hoezo krijg je dan je twijfels?? Ziet er niet verkeerd uit, oogt realistisch, nog steeds dat gangster gevoel, grote wereld (misschien daarom voor sommige dat de graphics minder zijn). Ik kan geen argument bedenken om het niet te doen :p Alle delen zijn tot nu toe subliem gebleken.
 
Na die 1e trailer had ik echt het idee dat het een vette gta word, maar na deze nieuwe demo krijg ik meer zon Driver idee en heb Driver nooit vet gevonden..
 
Dat vind ik wel beetje ver gaan. Driver heeft altijd al GTA willen na-apen. GTA gaat gewoon verder waar ze gebleven waren in mijn optiek. Alleen zijn ze van het 'cartoony' look afgestapt en meer naar de realiteit gegaan. Althans zo zie ik het :)
 
Kreeg de mail idd van rockstar. Ziet er zeker vet uit. Kweet niet welke console hijallemaal uitkomt, maar het belooft wat. Ziet er iig zeer goed uit als je het mij vraagt :)
 
PS3 en XBox360.

Wat zijken jullie over gameplay.. Dit ZIJN gameplay graphics. Is dat jullie nog nooit opgevallen bij de vorige GTA trailers ? Bij GTAIII / -VC / -SA was het hetzelfde beeld als gameplay.. En hier hetzelfde wss.. Bij andere spellen ( Bijv. Driver en Stuntman ) zie je heel goed het verschil tussen gameplay en filmpjes / trailers. Erg zwak.

Maarja , zelf vond k t ook beetje tegenvallen. Stem had anders kunnen wezen van die Niko Bellick , idd de graphics ook , en nog wat kleine dingen. Zoals dat hangen aan een vrachtwagen en helicopter. Hadden ze eruit mogen laten imo.

Bij de voige GTA's had ik echt het " WOOOOW! " gevoel. Hier : " Vet. ". Bij de vorige GTA's had ik ook zoiets van : " DIE MOET IK HEBBEN GEWOON ". Bij deze is dat stukken minder.
 
Als die Gfx in-game zijn, dan vind ik het er echt wel mooi uitzien! :)

Als ie op de PC komt, dan wil ik hem cker hebben. heb alle GTA's gespeeld, behalve San Andreas. Ik kon niet tegen die yoyo-hiphop setting. ( nofi: ik haat hiphop )

Ik vond Tommy Vercetti in VC echt cool.

Deze gast ziet er ook wel cool uit, 1 of andere lijpe yugo :D
 
Als die Gfx in-game zijn, dan vind ik het er echt wel mooi uitzien! :)

Als ie op de PC komt, dan wil ik hem cker hebben. heb alle GTA's gespeeld, behalve San Andreas. Ik kon niet tegen die yoyo-hiphop setting. ( nofi: ik haat hiphop )

Ik vond Tommy Vercetti in VC echt cool.

Deze gast ziet er ook wel cool uit, 1 of andere lijpe yugo :D

Ja k heloof een Oekraïner oid , Niko Bellick
 
Als die Gfx in-game zijn, dan vind ik het er echt wel mooi uitzien! :)

Als ie op de PC komt, dan wil ik hem cker hebben. heb alle GTA's gespeeld, behalve San Andreas. Ik kon niet tegen die yoyo-hiphop setting. ( nofi: ik haat hiphop )

Ik vond Tommy Vercetti in VC echt cool.

Deze gast ziet er ook wel cool uit, 1 of andere lijpe yugo :D

Ja k geloof een Oekraïner oid , Niko Bellick.
 
De graphics vind ik ook niet echt denderend, zelfs Saints Row zag er qua personages echt 100x meer gedetaileerd uit:S.

Maar GTA games zijn altijd goed geweest, omdat ze ook enorm veel inhoud hebben, en daarom ook lang leuk en speelbaar blijven.

Zoiezo een must have :p
 
Ik kan niet veel vinden op het net over de features van de nieuwe GTA. Ik vond het Vice city concept het coolst: De hoofdmissies, btje real-estate kopen en verder de bonus/extra missies. GTA SA was te veel bullshit imo. Ook het feit dat je uitgestrekte prairies had enz, dat boeit me niet in GTA :)
 
Stuk uit de Power Unlimited

Weinig info

Dat Rockstar zo weinig informatie vrijgeeft, heeft alles te maken met GTA San Andreas. Men heet het gevoel dat men bij die titel te veel heeft weggegeven waardoor mensen die de game kochten, vrijwel nergens meer door verrast werden. Dat wil men dus bij GTA IV voorkomen door slechts een korte demo met weinig echt harde informatie te tonen. Wel zal de aankomende maanden nog een nieuwe trailer online te zien zijn, komt er nog een keer een event waarin meer info ove de singleplayer wordt getoond en heel misschien iets over de multiplayer
 
Back
Top