This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

GT4 - Gran Turismo 4

MAYKEL_MK1 said:
Wat is die proglugu ofzo 8P versie dan die al een tijd @ winkel ligt ??

Soort van "Add on" zeg maar. Een uitbreiding van GT3.
Oftewel.....geld verdienen
 
Als je slechts een X-box hebt, en toch errug uitkijkt naar deze game op je box, kan ik je verzekeren dat je hééél lang kunt wachten. GT4 en de daaropvolgende delen zullen waarschijnlijk nooit op een niet-sony console uitkomen. Netzomin als je Mario of Halo op d PlayStation kunt verwachten. Moet het wel heel gek lopen... :+

Gelukkig heb je nu al voor een prikkie n nieuwe PStwo, 117,-incl @ makro bv..
 

No GT4 this year for EU
Sony Computer Entertainment Europe confirmed to the UK press today that Gran Turismo 4 will not be released this year in Europe. The realistic racing sim is now scheduled for the first quarter of 2005. SCEE blamed the delay on localization difficulties, because it is currently preparing 13 different language versions of the game for release across the EU. According to what Sony execs said at the Tokyo Game Show 2004 this past September, the game's online mode was removed so that the racer could make its scheduled 2004 release in Japan and the US.

:L
 

plus de online optie eruit Al blijf ik, wat hier boven staat, een slap excus vinden...maja
 
(Nog niet verschenen - U kunt deze titel reserveren) Beschikbaar op 15.01.2005
Engelse versie
Releasedatum: 15.01.2005
EAN: 0711719656616

@ bol.com :S
 

mischien beetje offtopic... ma is het niet zo dat als je een omgebouwde xbox hebt dat je er playstation 1 en 2 spellen op kunt spelen?
 
Ik ga in januari ook ckers een PS2+GT4 aanschaffen, GT2 op de PS1 vond ik(vind ik nog steed eigenlijk) een geweldige game. Ik begin er nu eindelijk een beetje op uitgekeken te raken, mijn enige doel is om alle 'special' cars te hebben.

Weet iemand eigenlijk hoe je aan die Ford GT90 kan komen, want je kunt m niet kopen en ik heb het spel ook voor 100% uitgespeeld?

De graphics van GT4 zien er iig veelbelovend uit, ik hoop dat de gameplay even goed is dan is het echt een geweldig spel.
 
Mr. Maniac said:
De graphics van GT4 zien er iig veelbelovend uit, ik hoop dat de gameplay even goed is dan is het echt een geweldig spel.

Let daar dus niet op want die zijn BS op de plaatjes een PS2 kan dat NEVER aan
 
In vooruitzicht dat dit spel zou komen eind dit jaar had ik speciaal een ps2 gekocht (en gt3 erbij gekregen) Maar gt3 vond ik een beetje saai worden op een gegeven moment(te weinig auto's.. beetje tzelfde steeds), compleet in tegenstelling tot GT 1&2 die ik volledig uitgespeeld had omdat ik er niet genoeg van kon krijgen!! Ik zie erg uit naar GT4, en hoop dat ze dit keer ook een stylingoptie erin doen... ik wacht met smart af!