This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

GT4 - Gran Turismo 4


ik vind de rally's ook echt waardeloos... het gedrag van de auto komt heel onrealistisch over ik vind het best tegenvallen... maar voor de rest echt een topspel
 
die rallys zijn op zich niet zo moeilijk alleen door die klote penaltys van 5 seconden word het moeilijk want die autos moeten langzaam door de bocht maar dan verlies je tijd en als je snel gaat neem je de bocht te wijd en dan verlies je ook tijd of je krijgt een penalty ik heb medium en easy trouwes wel al gehaald
 
William G60 said:
ik laat nu de nurburg 24h draaien op b spec.

met me toyota, ben benieuwd als ik morgen op sta

hoeft dat ding van jou geen brandstof te tanken en banden te wisselen? of kun je dat ook automatisch laten gaan?
 

je moet ze gewoon beuken, zodat ze omdraaien,
 
ruf yellow bird als je lekker veel oversteer wil hebben moet je RR autos zoeken motor achterin gewicht achterin power achterin in de bocht vlieg je met de achterkant alle kanten op zeker als je asm afstelt op voor en achter uit zet
 
Opnieuw halen kan tog ook ? Ik heb trouwens een ferrari-rode F1 wel bruut post wel pics eerdaags maar heeft iemand de Bentley al ?
 
zijn er nog meer f1's te halen.

Ik heb die ene al van de nurburgring.

Ben nu btw die f1 race aan het doen, is nog best pittig, beetje je pits goed in plannen dan win je net.
 
Ja ik heb een keer een grijze gezien die was egt Uber bruut

Mooi ik ondek nu pas dat je met rechter-analoog ook kan gas geven en remmen gege nu kan ik nog beter doseren dus nog beter driften
 
Last edited:
ik heb een f1 met castrol kleuren

en de bentley heb ik vandaag gewonnen met de 24 uurs race op de la sarthe 2

je kan trouwens zo veel f1 wagens winnen als je wil met de nurburgring 24 uurs en je krijgt elke keer andere kleur en soms dezelfde kleur
alleen de zwarte kan je winnen door 100% game te krijgen ik zit nu op 92 % moet nog 1 24 uurs race en alleen de driving missions ik vind die zwaar kut
 
Ik vind het wel spijtig dat die endurance races niet zoveel % geven. Maar ik ben er bijna. Ik zit nu op 87,9% en ik heb nog 12 driving missions, nog 1 extreme race, en nog 8 endurance races voor de boeg. Dan nog 3 mergebonden races en het spelletje is uit . Zo'n groot spel man! Maar ik wil het zelf en zonder cheats eerst uitspelen dusjah . Zalige game,zelfs na 3 maanden gamen ongeveer .
 
Ik ben nu bezig met de driving missions en vind ze allemaal wel leuk om te doen,
behalve diegene met die skylines slipstreamen, die red ik maar niet :|