GT4 - Gran Turismo 4

Juist ruben

De graphics kunnen niet mooier dan de huidige uitgemolken games

Check GTA SA , dat zag er net zo sweet uit , koop je et spel , ziet et er serieus gewoon niet uit ( komt omdat ik de huidige PC graphics gewned ben :) )

Reken er maar op dat het er iets sweeter uitziet dan GT 3 :) mooier kan het niet op de ps2 :)
 
alleen die r32 lijkt niet helemaal te kloppen :S.
hoorde al van reviews dat het maybe te sim was, te realistisch, dus weinig sensatie (aan beelden die ik zag, had het veel weg van lfs).
maarja das denk ik juist het gave aan het spel :P
 
:~:~ GT is echt DE racegame die er is! GT2 heb ik helemaal tot de grond uitgespeeld op me oude grijze vierkante psx-je. K heb al n X-doos maar ik had vorige maand speciaal voor Gran Turismo 4 een Aqua me huis binnen gehaald, werd ie weer met n paar maande uitgesteld... ;(
even geduld nog maar denks...

het is het wachten waard :D:D
 
Idd NFSU haalt het nooit bij Gran Turismo, wat heb ik veel plezier gehad met de GT spellen. Zit er gewoon om te denken dat ik hiervoor maar een PS2 moet aanschaffen :)
 
Ik zat een tijdje geleden wat info te zoeken over deze game. Er toen stond bij dat hij uitgesteld zou worden omdat ze ook een "online-play" optie bij willen hebben.

Dit spel wil ik dus ook graag net als Metal gear solid 3
 
AscH said:
Ik zat een tijdje geleden wat info te zoeken over deze game. Er toen stond bij dat hij uitgesteld zou worden omdat ze ook een "online-play" optie bij willen hebben.

Dit spel wil ik dus ook graag net als Metal gear solid 3

helaas zit de online optie er nu alsnog niet in, nu is die weer uitgesteld voor de vertaling :(
 
Ruben_09 said:
ghehe mss is het wel metallic 8P. Maargoed dit zijn niet echt foto's van het spel zelf.

Dit zijn denk ik replay's filmpjes en dan shots ervan

Mja metallic is 1 ding, maar deze dingen zijn allemaal volledig ge-Cool-Chromed.

Net als toen bij NFS3.
 
GT owned echt zo hard, vind ik zeker het beste race spel ooit. GT1&2 heb ik helemaal grijs gespeeld op de oude vertrouwde PSX. Jammer dat het niet op de pc uitkomt... Ik vind de graphics altijd tegen vallen op een console als je dr pc gewent bent....
 
boeiend die refelectie, grafisch is hij nog steeds kwijlen, dat was GT3 al.
snap niet dat ze zulke grafics uit zo'n trage machine krijgen (233 Mhz)

Ik hoorde wel dat de online functie er al weer uit was gehaald, kan ook bullshit zijn...

ik ga es effe zoeken naar meer info.

Als dit spel uit is ben ik spontaan een paar maanden ziek thuis.
Word weer dag en nacht gamen:)
_________________________________________________________

wat nieuws van ps2ownz.com

November 09, 2004 - Three years in the making, and Gran Turismo 4 is finally done. Publisher Sony Computer Entertainment and developer Polyphony Digital held a party in Tokyo today (forgetting to invite us!) to celebrate the completion of the game (and to make some strange announcements).

At the party, Polyphony president Kazunori Yamauchi gave out final stats for the game, including some staggering numbers. Some of these were announced before, but some of them weren't, so listen up! First, GT4 really is huge. The game makes use of a dual layered DVD, totaling, Yamauchi revealed, over nine gigabytes of data.

Where does all that data go? That's where the cars come into the picture. Licenses from 80 car makers throughout the world (but lacking car makers from India, we'll point out) are featured in GT4. Taking into account all cars, including concept cars, historical cars, race cars and cars from year 2005 and beyond, the game has over 700 total (we're sure Yamauchi knows the exact number, but he's just being shy). This includes, Yamauchi revealed today, the BMW 3 Series, which makes its debut in the game prior to its 2005 real-life release.

Finally, some course news. The fifty courses from the game include a previously unrevealed one: the new Fuji Speedway '05 course, which is set to open (in real life) in April of 2005. There are still a number of courses that haven't been officially revealed, so it looks like we'll have to wait until we get the final version of the game to see what's in there.

All this should add up to the biggest driving experience ever. We'll have lots more leading up to the game's 12/3 Japanese release.

Looks like this game is going to be VERY difficult to create a back-up. On the other hand, over 700 total cars is AMAZING!!!! At first they were saying the game would have less cars than GT2. Now it exceeds GT2 by a wide margin...
 
Die foto's zijn zeker niet de echte beelden die je ook zult zien onder het racen. Dit was met GT3 ook het geval, alleen de filmpjes zagen er beter uit en de replay's.

De reden dat is uitgesteld is niet omdat ie vertaald moet worden, wat een onzin :L
Hij is uitgesteld, omdat ze de online optie eruit halen. Hij zat er eerst wel in, maar de servers van Playstation/Sony zouden het hoogstwaarschijnlijk niet aankunnen om het enorme aantal spelers te kunnen verdragen.

Daarom is er besloten om later in het jaar 2005 met een GT4 te komen die alleen maar een online optie bevat, verder niks. De auto's die je gewonnen hebt in GT4 kan je dan natuurlijk wel gebruiken.

Playstation/Sony gaat in die tussen tijd zijn servers aanpassen om ervoor te zorgen dat het aantal spelers wel zonder problemen online kan.
 
Last edited:
Back
Top