Gsm misbruik?

Bert

Sr. lid
GSM misbruik

Deze informatie is bestemd voor alle GSM-gebruikers, zowel zakelijk gerelateerd als privé!

Momenteel is er een bende actief die u belt op uw GSM en zich voordoet als iemand van de provider waar u bij bent aangesloten. Men vraagt u tijdens dit gesprek om 09# of #09 in te toetsen ter controle van uw toestel. DOE DIT NIET EN VERBREEK ONMIDDELLIJK DE VERBINDING. Deze bende beschikt over apparatuur om via deze ingetoetste code het nummer van uw SIM-kaart te lezen en nieuwe kaarten aan te maken met uw nummer. Hierdoor kan men op grote schaal fraude plegen op uw kosten.

Een tweedemethode die wordt toegepast is de volgende: U ontvangt een bericht op uw GSM met het verzoek om nummer 0141 45 5114 te bellen. Dit moet u dus NIET doen! Als u dit namelijk doet, kan degene die u dat berichtje heeft gestuurd op uw kosten bellen. Deze twee vormen van GSM-fraude zijn officieel bevestigd door de KPN en Vodafone. PAS OP: Deze fraude wordt al op grote schaal toegepast!!!

Maak dit bericht s.v.p.bekend aan personen die in het bezit zijn van een GSM-toestel.



Krijg dit mailtje net van mijn vader die het bij philips van zijn collega's vandaan heeft is dit gelul of is er meer van bekend?
 
Advertisement - register to remove this

mocht je het toch doen, je provider is altijd mede aansprakelijk. doordat hun een fout hebben in hun beveiligingssysteem loop jij schade op.
 
damn, langs ene kan theb ik respect voor zo'n mensen je meot er niet de domste voor zijn om. maar langs de andere kant zijn het dikke l*llen, bij men moeder haar werk hangen ook grote borden uit met dat erop staan.
 
Hornymoose said:
damn, langs ene kan theb ik respect voor zo'n mensen je meot er niet de domste voor zijn om. maar langs de andere kant zijn het dikke l*llen, bij men moeder haar werk hangen ook grote borden uit met dat erop staan.


Hoe kan je nou respect voor die lui hebben :X ? + Graag normale zinsopbouw gebruiken :D
 
jah idd , maarja wel triest, een maat van me word vaak snachts gebeld door een nr van #$^^$^$%^$^@#$ oid iets in die strekking, en bij voorkeur snachts rond 3 uur......

kent iemand die gezeik?
 
mis een beetje oftopic hor, maar hetzelfde geld van die gratis sms sites, begin hier niet aan. op deze manier meld je jezelf aan voor spam. |(
 
sr-johan said:
mis een beetje oftopic hor, maar hetzelfde geld van die gratis sms sites, begin hier niet aan. op deze manier meld je jezelf aan voor spam. |(

Bij zo'n site als smscity valt het reuze mee hoor. Maar over die gsm misbruik: Dat begon 2 jaar geleden al, alleen komt het nu pas echt in het nieuws. wanneer kunnen we een Trojaans paard verwachten op je telefoon?:P
 
Back
Top