Gsm icm gila70,19mm en metrakit uitlaat

Gilera_Gsm.

Well-Known Member
hoi,

iemand die weet hoe de gila op een gsm presteerd icm metrakit uitlaat?

volume van de uitlaat lijkt mij wat klein voor een 70cc, of zit ik totaal fout?

mvg
 
Advertisement - register to remove this

Roedi.. said:
hoi,

iemand die weet hoe de gila op een gsm presteerd icm metrakit uitlaat?

volume van de uitlaat lijkt mij wat klein voor een 70cc, of zit ik totaal fout?

mvg



dat werkt perfect , kun je mee op het achterwiel mee wegrijden en reed @ Pinasco alu (ook gilardoni made) en 19mm Metrakit set 120 @ teller , liep zeer goed :)
 
idd PM anders MK_GSM eens, die heeft ook een MK-uitlaat onder zijn Gilera GSM..

Knalt iig wel lekker :)
 
maakt natuurlijk wel verschil of je een uitlaat op je std cil of een 70 hebt.

maar met zo'n cilinder zal t sowieso wel lekker rijden al heb je je std uitlaat nog
 
ik zou liever een Yasuni SPR3 kopen, loopt naar mijn mening het mooist @ Gilerdoni 70 (had de MK en de Gia/Conti ook nog getest)
 
thnx voor de berichten. ik heb die metrakit uitlaat al. heb die gila en metrakit carb besteld dus zie wel hoe het loopt:)

oja, ik heb een km of 3000 geleden nieuwe c3 lagers in mn blok gepropt, zou mn std krukas het zo uithouden?
 
[5th]Bullet said:
ik zou liever een Yasuni SPR3 kopen, loopt naar mijn mening het mooist @ Gilerdoni 70 (had de MK en de Gia/Conti ook nog getest)


als je het over gsm heb word dat moeilijk ;)
 
Roedi.. said:
thnx voor de berichten. ik heb die metrakit uitlaat al. heb die gila en metrakit carb besteld dus zie wel hoe het loopt:)

oja, ik heb een km of 3000 geleden nieuwe c3 lagers in mn blok gepropt, zou mn std krukas het zo uithouden?


die ik heb klaargemaakt bleef heel , maar ik ben absoluut geen fan van std krukassen @ 70cc..
 
ik eigenlijk ook niet melf:) maar heb gezien dat er enkel een nieuwe std import as te krijgen is en een topracing oid, maar of die zoveel beter is weet ik niet..

geil toch he, dikke gila vlinderpoort:p


oja geeft de cilinder ook wat koppel op lage toeren op word hij pas wakker bij een rpmtje of 7.5 icm de metrakit? want zo is het nu bij mn std cilinder.. je kan er ook wel mee schakelen rond de 6.5rpm maar dan is hij natuurlijk niet vooruit te branden :p
 
Last edited:
Top racing maakt erg goeie krukassen , vooral de drijfstangen , die zijn bij de meeste top racing krukassen voorzien van een zilverlager , maar niet bij alle , die van GSM zou ik niet weten..
 
naja dat weet ik dan wel voor als het in de soep draaid, heb geen zin om mn blok weer helemaal te splitsen, hoop dat het met gewoon en zuinig gebruik heel blijft:)

boekt het veel vooruitgang tov de std pretcilinder?:+
 
Last edited:
melf #50 said:
als je het over gsm heb word dat moeilijk ;)

hoezo? :)

melf #50 said:
Top racing maakt erg goeie krukassen , vooral de drijfstangen , die zijn bij de meeste top racing krukassen voorzien van een zilverlager , maar niet bij alle , die van GSM zou ik niet weten..


persoonlijk vind ik de Top Racing as niet echt geweldig, ik pak liever een std krukas met Honda NSR drijfstang.
 
een Top racing drijfstang valt onder de catogorie een van de besten , teminste het type met zilverkooi..

de complete krukassen vind ik wat minder , maar de hardheid van het materiaal is wel goed..

waarom een nsr drijfstang :?
 
Back
Top