Grotere sproeier vivacity?

Ik heb de prop van de sito plus uitlaat eruit gehaald en ook uit de luchtfilter maar hij loopt volgensmij te arm nu. rond welke sproeier/s heb ik ongeveer nodig het gaat om een peugeot vivacity uit 2008

Advertisement - register to remove this

Ik heb de prop van de sito plus uitlaat eruit gehaald en ook uit de luchtfilter maar hij loopt volgensmij te arm nu. rond welke sproeier/s heb ik ongeveer nodig het gaat om een peugeot vivacity uit 2008
Ik zou eigenlijk gewoon die prop in t luchtfilter laten. Heb zelf de ervaring dat dit toch makkelijker werkt dan een grotere sproeier.
Mocht ik ongelijk hebben, zou ik gewoon even een sproeierkitje kopen van 50 tot 70 ofzo.

Welk type Viva is het??

Type 2 snor of brom met het verticale motorblok
Type 3 snor of brom met het horizontale motorblok.

Hebben allen een andere standaard sproeiermaat...
Zelfs de carburateur is er in meerdere smaken dus?

Welk type Viva is het??

Type 2 snor of brom met het verticale motorblok
Type 3 snor of brom met het horizontale motorblok.

Hebben allen een andere standaard sproeiermaat...
Zelfs de carburateur is er in meerdere smaken dus?
is verticale blok snor met sito plus
Post automatically merged:

Ik zou eigenlijk gewoon die prop in t luchtfilter laten. Heb zelf de ervaring dat dit toch makkelijker werkt dan een grotere sproeier.
Mocht ik ongelijk hebben, zou ik gewoon even een sproeierkitje kopen van 50 tot 70 ofzo
Post automatically merged:

Mocht ik ongelijk hebben, zou ik gewoon even een sproeierkitje kopen van 50 tot 70 ofzo.
Loopt ie met de prop in de luchtfilter wel weer goed denk je? Maar wel slomer dan toch

Back