Grotere sproeier loopt slecht

Lx50 4t 2v

New Member
Hallo iedereen,

ik heb net in mijn scooter mijn standaard sproeier (75) vervangen door een 78. Echter nadat ik dit gedaan heb heb ik een enorm krachtverlies, en trekt de scooter maar tot en met 34 ipv 50. Hoe kan dit?
(Als je met het gas gaat spelen loopt hij tot iets meer dan 40 door)
Post automatically merged:

Hallo iedereen,

ik heb net in mijn scooter mijn standaard sproeier (75) vervangen door een 78. Echter nadat ik dit gedaan heb heb ik een enorm krachtverlies, en trekt de scooter maar tot en met 34 ipv 50. Hoe kan dit?
(Als je met het gas gaat spelen loopt hij tot iets meer dan 40 door)
Misschien ook wel handig om bij te melden is dat hij bijna geen touren meer maakt
 
Advertisement - register to remove this

Hallo iedereen,

ik heb net in mijn scooter mijn standaard sproeier (75) vervangen door een 78. Echter nadat ik dit gedaan heb heb ik een enorm krachtverlies, en trekt de scooter maar tot en met 34 ipv 50. Hoe kan dit?
(Als je met het gas gaat spelen loopt hij tot iets meer dan 40 door)
Post automatically merged:


Misschien ook wel handig om bij te melden is dat hij bijna geen touren meer maakt
heb je je bougie bekeken voor en na het monteren van je sproeier
 
Hallo iedereen,

ik heb net in mijn scooter mijn standaard sproeier (75) vervangen door een 78. Echter nadat ik dit gedaan heb heb ik een enorm krachtverlies, en trekt de scooter maar tot en met 34 ipv 50. Hoe kan dit?
(Als je met het gas gaat spelen loopt hij tot iets meer dan 40 door)
Post automatically merged:


Misschien ook wel handig om bij te melden is dat hij bijna geen touren meer maakt

Bij een bromscooter zou het geen probleem moeten wezen, misschien is die van jou een snor of een snor model geweest.
 
en hoe zag t dr uit
image.jpg
zo ziet de bougie eruit. Om heel eerlijk te zijn heb ik geen idee wat dit betekent
Post automatically merged:

image.jpg
zo ziet de bougie eruit. Om heel eerlijk te zijn heb ik geen idee wat dit betekent
Maar voor mijn gevoel ziet het er goed uit toch? Het gewoon bij sproeier 75 houden dus? Of toch 78? Hij is namelijk wel redelijk wit
 
Last edited:
Ontgrensde cdi, verwijderde ring en 7,5 gram rollen. Eigenlijk alles is standaard
Post automatically merged:


Zal ik morgen proberen. Ik weet welke schroef je bedoeld dacht alleen zelf altijd dat het de luchtschroef was.
Klopt is luchtschroef, kun je open draaien op een warme motor tot hij in toeren zakt en dan halve slag terug.
 
Back
Top