Grotere koppeling?

Status
Not open for further replies.

Jonas2000

Member
Beste

Ik heb een aerox 2t

Nu heb ik een andere koppeling goedkoop geregeld maar hij is groter dan een orginele de drukveer is ook groter nu is mijn vraag past dit wel?
Ik hoor het graag.
Mvg jonas
 
Advertisement - register to remove this

Kickstartkap eraf halen en opmeten, dan weet je het zeker.

Wat is de diameter van de orginele en van de gene die je gekocht heb?
Gemeten heb ik niet als ik ze op elkaar hou is het wel gelijk maar de clutch en poulie zelf is groter en de drukveer.
Je kunt niet zegmaar van de ene naar de andere iets omzetten alsje snapt wat ik bedoel
 
Moeten wij nu vanaf ons magische vliegende tapijt gaan vertellen of het past.of niet? Trek dat hok uit elkaar, monteer het spul en aanschouw. Of het werkt of het werkt niet.... het is geen hogere wiskunde. Maar je hebt voor Minarelli 2 maten koppelingen, daar horen vanzelfsprekend ook 2 maten koppelingshuizen bij. Nou juiste huis bij de koppeling en klaar is Kees. Verhaal van je poulies snap ik geen ene kut van.... Kan groter zijn dan heb je een overrange poulie en dan zou je waarschijnlijk je vertandingsdeksel moeten aanpassen. Maar betwijfel of je dit bedoeld
 
Hoe lastig is het om gewoon een zelfde afmeting koppeling terug te monteren??
Mijn vraag was of deze paste mag dat ook al niet???
Post automatically merged:

Moeten wij nu vanaf ons magische vliegende tapijt gaan vertellen of het past.of niet? Trek dat hok uit elkaar, monteer het spul en aanschouw. Of het werkt of het werkt niet.... het is geen hogere wiskunde. Maar je hebt voor Minarelli 2 maten koppelingen, daar horen vanzelfsprekend ook 2 maten koppelingshuizen bij. Nou juiste huis bij de koppeling en klaar is Kees. Verhaal van je poulies snap ik geen ene kut van.... Kan groter zijn dan heb je een overrange poulie en dan zou je waarschijnlijk je vertandingsdeksel moeten aanpassen. Maar betwijfel of je dit bedoeld
Maat je verdoet echt je tijd aan deze tekst kom op man is stel maar een vraag.
Flauwekul
 
Iedereen hier stelt 1001 vragen zonder nog maar te passen of te proberen... maargoed blijkbaar is het stuk wat over 2 maten koppeling en koppelingshuizen gaat ook flauwekul. Succes ermee
 
Daarvoor is dit forum voor vragen te stellen wistje dat nog niet? Dan weetje het nu!

Nee het forum is om te helpen als je er niet uit komt, het is geen "veredeld" google of soort helpdesk waar je zonder enige moeite maar verwacht dat andere mensen jouw probleem oplossen.

We helpen mensen graag met een probleem waar ze niet uitkomen, maar we verwacht ook dat mensen zelf enige moeite doen om eerst het probleem op te lossen.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top