grotere carbrateur?,andere vertanding??

thijs_beta_ark

Well-Known Member
eey mensen8)

ik was aant denken om een grotere carb te halen ma ben aant twijfelen tussen 19 en 21mm. en daarbij vraag ik me ook af welke type het beste is voor minarelli horizontaal, er moet.
olie en vacuum aansluiting op zitten.

dit is de rest van mn setup

70cc stage 6 pro alu
top perf race kruk+membraam
yasuni r
17,5 mm delorto
malossi multivar variateur (4,5 gram momenteel)
stage 6 koppeling met witte trekveren, (kan dit ook na rood)?
malossi drukveer geel.

scooter loopt nu 110 @ audi a3 teller, trekt egt lekker van 0 tot 95 ma laaste stuk gaat beetje langzaam en vanzelf omhoog komen doet die ook net niet:p

verder giert m,n vertanding, voor zover ik weet zit er std aerox vertanding in die blok (heb blok onder mn ark hangen), en heb nog een beta ac blok maar weet niet of die vertanding zelfde is en of het pas, of kan ik beter direct alle lagers nieuw en race vertanding kopen.?? en zoja welke:#

alvast bedankt voor de moeite en sorry voor de spel vouten,8)
 
Advertisement - register to remove this

met die krukas zou ik uitkijken , heb ze weleens kapot zien lopen op 70cc..

17,5mm is prima , een 21mm zal wel iets meer vermogen geven echter moet je ook meer aanpassen , IMO is de 17,5mm groot genoeg en rijdt het mooiste/makkelijkste..

de vertanding is met 70cc vrij kort altijd , maar een AC vertanding is korter dan een LC , dus dat is iig geen optie.

iets langer moet ie goed kunnen doen , en afstellen doet dan een heleboel.

met zo'n setup zou je zo een wheely moeten kunnen maken , maar persoonljk zou ik ook nog een shot nemen ipv een R , maar een R doet het zeker ook wel goed.
 
met die krukas zou ik uitkijken , heb ze weleens kapot zien lopen op 70cc..

17,5mm is prima , een 21mm zal wel iets meer vermogen geven echter moet je ook meer aanpassen , IMO is de 17,5mm groot genoeg en rijdt het mooiste/makkelijkste..

de vertanding is met 70cc vrij kort altijd , maar een AC vertanding is korter dan een LC , dus dat is iig geen optie.

iets langer moet ie goed kunnen doen , en afstellen doet dan een heleboel.

met zo'n setup zou je zo een wheely moeten kunnen maken , maar persoonljk zou ik ook nog een shot nemen ipv een R , maar een R doet het zeker ook wel goed.

en uitlaat wou ik mischien stage 6 pro uitlaat halen (die van 185/189 eur geloof ik op euroscooters) dus de pro met losse flens, niet die replica, weet namelijk niet of die stage 6 pro uitlaat beter presteerdt dan yasun r of shot, ken die stage 6 pro uitlaat hier bij de plaatselijke bromhoer voor 170 euro nieuw krijgen vind de pro wel een mooi uitlaatje

dus 19mm merk je niet? heb van mensen met een 70cc dr gehoord dat je toch wel wat merkt,

en over die vertanding welk merk en welke verhouding zou jij aanraden?
wel niet te duur ma ook niet goedkoope troep.en welke verhouding tandwiel zou ik er nu in hebben? (aerox blok)
 
Last edited:
Back
Top