Oeman88

Member
Ik heb momenteel een 70cc airsal met 6 poorten (ovaalpoort) onder me peugeot ludix.
En er komt een mhr vario op,
stage 6 koppeling+huls.
Gele malossi drukveer 15%.
En ik zit nu te twijfelen over een 19mm polini cp carb of een 21 mm cp carb.
Wat raden jullie aan? 19 of 21mm en waarom.
Ik gebruik de ludix minimaal 3x per week
 
Advertisement - register to remove this

19mm is groot genoeg. En voor 21mm had je op peugeot hele andere inlaat nodig dacht ik. En verschil in snelheid of vermogen merk je echt nirt met 19 of 21mm. En met 19mm past je standaard filter vaak net ff wat makkelijker
 
19mm is groot genoeg. En voor 21mm had je op peugeot hele andere inlaat nodig dacht ik. En verschil in snelheid of vermogen merk je echt nirt met 19 of 21mm. En met 19mm past je standaard filter vaak net ff wat makkelijker
Ik gebruik een powerfilter… dus dat maakt niet uit. Maar bedankt
Post automatically merged:

19mm is groot genoeg. En voor 21mm had je op peugeot hele andere inlaat nodig dacht ik. En verschil in snelheid of vermogen merk je echt nirt met 19 of 21mm. En met 19mm past je standaard filter vaak net ff wat makkelijker
En t ging meer om wat het beste was, want sommige zeggen dat 21mm te groot is voor peugeot 70cc en de een zegt dat het wel kan
 
Zou lekker een 19mm houden en je standaard filter. Met powerfilter krijg je het spul bijna niet afgesteld en je gaat er alleen maar achteruit op met je vermogen. Powerfilter is leuk op snel spul wat beetje vermogen heeft, nu is het alleen maar aandacht vragen van oom agent
 
Zou lekker een 19mm houden en je standaard filter. Met powerfilter krijg je het spul bijna niet afgesteld en je gaat er alleen maar achteruit op met je vermogen. Powerfilter is leuk op snel spul wat beetje vermogen heeft, nu is het alleen maar aandacht vragen van oom agent
Ja inderdaad, alleen ludix heeft zon enorme luchtfilter. Is een artek k1 geen optie? Zon dichte
 
Ik heb momenteel een 70cc airsal met 6 poorten (ovaalpoort) onder me peugeot ludix.
En er komt een mhr vario op,
stage 6 koppeling+huls.
Gele malossi drukveer 15%.
En ik zit nu te twijfelen over een 19mm polini cp carb of een 21 mm cp carb.
Wat raden jullie aan? 19 of 21mm en waarom.
Ik gebruik de ludix minimaal 3x per week

Groter is niet altijd beter he..

Je kan beter een kleinere goed lopend hebben dan een grotere slecht afgesteld.
Post automatically merged:

19mm is groot genoeg. En voor 21mm had je op peugeot hele andere inlaat nodig dacht ik. En verschil in snelheid of vermogen merk je echt nirt met 19 of 21mm. En met 19mm past je standaard filter vaak net ff wat makkelijker

Betreft de inlaat dat klopt.. Origineel is maar tot 20mm.. Misschien dat die 1 mm niks gaat uitmaken..
 
Back
Top