Aangeboden Grote Opruiming, Zip Sp98, Zip 2000, Kappen, Snel, Stnd met foto's

Status
Not open for further replies.
Van mijn ouders moet ik de schuur eens opruimen dus bij deze gaat een hoop spul de verkoop in wat ik niet meer gebruik. Heel veel stnd spul en kapjes schroefjes ect staat niet op de foto's. Dus zoek je nog iets van Zip Sp 98 of Zip 2000 of runner delen die niet op de foto staan vraag gerust.


- HD tuned piaggio Lc DD carter met Team 99 as nieuwe Mhr afgedraaide c4 lagers + keeringen ect. Tuned op Mhr speed 7T.

Ideaal voor speedblokje op te bouwen dus.

blok3.jpg

blok2.jpg



Zip Sp 98 Polyesterkap uit een geheel. Spaart ook hoop gewicht in vergelijking met normale kappen. Ideaal voor sprinten dus.

16273233.jpg



Zip Sp 98 kappen set. Beetje stoffig en vuil. Alle kappen hebben geen afgebroken ophangpunten op de voorkap na. Hier zijn wel 2 ophangpuntjes afgebroken kan hier wel een close up van maken bij serieuse interesse. Verder is die wel gewoon goed te monteren zonder die 2 ophang puntjes.

zipspkappenset.jpg

zipspkappenset2.jpg


Zip 2000 kappen set. Gewoon helemaal goed geen afgebroken ophangpunten of diepe krassen. Zijn op de lak kappen wel stukjes lak weg maar geen diepe krassen of scheuren. Met dashbordje ong 4000km op teller.

zip2000kappenset.jpg

zip2000kappenset2.jpg


Zip ac kap. Met de letter M uitgefreesd verder gewoon nog helemaal goed.

mhrkap.jpg



Uitlaatjes:

Yasuni R beetje vies wel nog goed

2x Stnd uitlaat een ontgrensd ander stnd

Gianelli Nrx zonderophanging en gare demper

uitlaten.jpg



Diversen: ( Carterkap zip met binnen werk, Stalen remleiding met klauw en hendel op druk, wat v snaren, Stnd koppeling als nieuw met poelie, ontsteking, Radiator, Zip sp voorveren, Yamaha Neos voorvork)

diversenradjecarterkape.jpg



Diversen: ( Runner knipperlicht glaasjes, Remleidingen, luchtfilters, drukveren, koppelingen ect , standaarden ect zie foto)

diversen2.jpg

diversen22.jpg


Kabelboom zip 2000 compleet:

kabelboomzip2000.jpg


2 andere kabelbomen een van zip 98 andere weet ik niet zal van runner of neos zijn:

kabelbomen.jpg


Heb ook nog een Piaggio Lc dd blok, dat gewoon lopend onder mijn Nrg mc3 is uitgekomen, zit 21mm delortho op en 70 Dr ect. Mits interesse kan ik hier ook foto's van maken. Ben nu van de Nrg een sprinter aan het makend dus zal het straat blok niet meer gebruiken.
 
Advertisement - register to remove this

Status
Not open for further replies.
Back
Top