This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Grote Hardhouse/Techno/Trance/Hardcore/feesten topic #4

Status
Not open for further replies.
Aan de andere kant vind ik defqon niet meer zoals het was. Ik houd liever van wat kleinere feestjes. Niet waar 20.000 tot 30.000 man op afkomt. Ze willen elk jaar groter en dat word mij nu net iets te groot.
 
Voor mensen die naar Trance Energy willen... GF geeft binnenkort een aardig aantal exclusieve kaarten weg met een 2-pack @ Total benzinestations.

Ook kan je voor ongeveer 6 feesten binnenkort kans maken op een eigen VIP deck met vrienden incl gratis drank met (mooie vrouwelijke) bediening, lounge etc
Meer info volgt februari max.
 
Zo, kaarten voor Awakenings 14 februari in the pocket.
ff knallen @ Klokgebouw Philips in Eindhoven op valentijnsdag
Ben benieuwd of de locatie een btje vet is.

Ik zit zwaar te twijfelen, ben al aan het peilen of er niemand mee wil

Als er vrienden gaan, zou ik het zeker doen
 
Zo, kaarten voor Awakenings 14 februari in the pocket.
ff knallen @ Klokgebouw Philips in Eindhoven op valentijnsdag
Ben benieuwd of de locatie een btje vet is.

Vet Hood en Craig! Klokgebouw is zeker een vette locatie en voordeel is dat je meerdere zalen hebt. Maar kan ook een nadeel zijn als je favorieten in verschillende zalen op dezelfde tijd staan geprogrammeerd..
 
nature one lijkt mij ook echt vet, zou zoiets dan wel doen ipv een zomervakantie denk ik... Maarja, een zomervakantie schiet ook niet echt op nu met iedereen die het nog niet weet etc :X..
 
nature one lijkt mij ook echt vet, zou zoiets dan wel doen ipv een zomervakantie denk ik... Maarja, een zomervakantie schiet ook niet echt op nu met iedereen die het nog niet weet etc :X..

Ik zit zelf met nog een twijfel.. Ik wil eigenlijk heel graag een stuk toeren met de motor, dat kost ook behoorlijk wat knaken..
 
Dat is het hem nou juist .. Alleen is ook zo alleen, voor 4 dagen op een festival 8P

Helemaal mee eens
Mocht je gaan kan je het beste woensdag al gaan (officieel gaat de camping pas op donderdag open). Dan is de camping namelijk ook al open en kan je op veld 13 tussen alle Nederlanders (malloten) zitten
Als je donderdag aan komt zit tie al vol namelijk.
Is weer een daggie extra dus.

Vet Hood en Craig! Klokgebouw is zeker een
vette locatie en voordeel is dat je meerdere zalen hebt. Maar kan ook een nadeel zijn als je favorieten in verschillende zalen op dezelfde tijd staan geprogrammeerd..

Ben benieuwd...
Line up ziet er iig prima uit.
Heb hetzelfde bij meerdere zalen, ene kant beter, andere kant niet.
Bij Awake in de Gashouder met 1 area is het juist ideaal dat je altijd in de "goede" zaal zit zeg maar.
 
Zo, kaarten voor Awakenings 14 februari in the pocket.
ff knallen @ Klokgebouw Philips in Eindhoven op valentijnsdag
Ben benieuwd of de locatie een btje vet is.



Als er vrienden gaan, zou ik het zeker doen

Heb vaak gehoort dat het juist pauper locatie is voor feest. Zelf ben ik er nog niet geweest

nature one lijkt mij ook echt vet, zou zoiets dan wel doen ipv een zomervakantie denk ik... Maarja, een zomervakantie schiet ook niet echt op nu met iedereen die het nog niet weet etc :X..

Lijkt mij ook wel vet. Vakantie ga ik zowiezo niet doen dit jaar en miss aankomende jaren. Gebruik liever me geld daarvan om naar flink wat feesten te gaan. En ten 2de als ik in het buitenland ben draaien ze toch geen muziek waar ik van hou
 
Heb vaak gehoort dat het juist pauper locatie is voor feest. Zelf ben ik er nog niet geweest
Ligt aan het type feest denk ik, techno en wat rauwer spul past daar wel. Ik vond het iig wel tof daar, gewoon een fabriekshal met alle voorzieningen er nog in.
 
[ame="http://nl.youtube.com/watch?v=XcaPJTq4Q0A&feature=related"]YouTube - Drugshond op Thunderdome 2008[/ame]

De lul
 
zo ging dat echt met die ** beesten.. Kheb het gezien bij iemand dat die hond er gwn sneaky achteraan loopt, agent: * jongeman loopt u even mee*
 
Weet je hoevaak er honden staan die niet eens drugshonden zijn... Je moet gwn tactisch lopen

Blijf het kut idee vinden! Maar ja bij Thunderdome ook op 5 meter langs die hond gelopen terwijl er op dat moment weinig mensen liepen. Had dan ook wel alles 3dubbel ingepakt maar even goed. Er waren volgens kranten berichten ook maar 24 mensen gepakt met bezit van drugs. Wel beetje weinig op 9000 man. Snap dat echt niet als ik toch heb gehoort dat er wel elke minuut iemand uit werd gepikt.

Snap echt zowiezo niet dat er zo moeilijk gedaan wordt om bezit. Als ik paar pillen neem op een avondje ben ik veel meer sociaal en niet aggresief dan met alcohol op. Ze zouden gewoon eens moeten nagaan wat de werking is op mensen. Wil niet zeggen dat je het moet gaan legaliseren maar gedoog het gewoon zoals vroeger werd gedaan.

Me partyflock begint trouwens erg uit de hand te lopen met feesten waar ik heen ga. En gaan ga ik echt wel. Worden ook moeilijke keuzes denk ik. Het is ook dat ik nu echt dat ik 2 vrienden groepen heb en de 1 alleen naar hardstyle gaat en de ander naar hardcore enzo. Vind het allebij super vet hardstyle om de perfect sfeer en hardcore om het lekker kapot raggen waar de sfeer ook perfect is hoor. Het is gewoon facking moeilijk.
 
als je in de auto blowt of thuis, gaat dat in je kleren zitten. als je buiten een joint hebt staan roken, ruikt die hond dat ook. als je al flink zweet of gezweet hebt van de drugs, ruikt die hond dat ook, vooral bij speed. er zijn veel mensen meegenomen voor onderzoek, maar er is bij veel mensen niks gevonden.

mij maakt het niet uit als mensen drugs mee naar binnen nemen, zolang ze er maar mee om kunnen gaan. helaas is dat niet zo en ligt het bij de ehbo, en langs de muren altijd vol met trieste mensen. en als ze dan weer thuis zijn gaan ze dik zitten praten, over hoe vet ze het hebben gehad? yeah right

ik ben wel van mening dat er controle moet zijn, want anders loopt het uit de klauwen, en gaan er echt dooie vallen.
komt ie weer met zijn vroeger, maar vroeger was er veel minder controle en was het nog erger als nu. heb een vriendin verloren aan een overdosis, en een goede kennis. toen kon je gewoon 20 pillen mee naar binnen nemen, en 50 gulden wiet etc etc. alleen dealen werd toen keihard aangepakt.
 
Last edited:
Indd kenny teveel mensen gebruiken het verkeerd of teveel. Snap niet dat je dat jezelf kan aandoen. Bij mij is nog nooit 1 avond verknalt erdoor ik heb zelfs nooit gehad dat ik even moest zitten omdat het me teveel werd. Gewoon met je verstand gebruiken!!
 
Status
Not open for further replies.