grootste carburateur + electrische choke

lucass

Well-Known Member
welke 2takt (motor)scooters hebben carburateurs met electrische choke? en met grotere doorlaat dan 12mm
de runner 50 heeft 17.5mm (alle modellen? of allemaal?)
de runner 180 heeft een 20.5mm dacht ik.

aerox 100 heeft handchoke dus niet intressant.

wat hebben we nog meer?
speedfight 100?

Waarom wil ik dit weten?
Ik heb nog steeds de yamaha axis en heb nog steeds plannen voor 70cc etc, en die 70cc etc komt in de toekomst ongetwijfeld.
Maar ik wil daarbij een grotere carburateur, maar deze MOET een electrische choke hebben, MOET!
Dat heeft ie nu ook, start heerlijk, hoef geen knopjes/schuifjes te bedienen, geen gedoe etc etc.

DUS...
welke scooters (met groter dan 12mm doorlaat) hebben een carburateur met een electrische choke
 
Advertisement - register to remove this

Ik zou toch écht voor een handchoke gaan hoor, ook makkelijker met afstellen en trial&error.. Vaak hoef je een choke niet eens te gebruiken, hoe vaak je wel niet een speedfight of vivacity met een gigantische rookwalm weg ziet rijden...
 
Ik zou toch écht voor een handchoke gaan hoor, ook makkelijker met afstellen en trial&error.. Vaak hoef je een choke niet eens te gebruiken, hoe vaak je wel niet een speedfight of vivacity met een gigantische rookwalm weg ziet rijden...

en heel toevallig ga ik dus niet voor de handchoke, zoals ik al heel duidelijk hierboven heb beschreven....(zucht)

@arne, bedankt, maar qua 70cc ga ik wss voor een simpele DR, niks spectaculairs
 
Back
Top