This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Groot MHR logo

PsychoDude_666

Speed Member
Heuj

Ik ben opzoek naar een MHR logo (alleen t leeuwenkopje) ivm freeswerk. Na gezoek op google enz, kom ik niet verder dan eentje van 200x250 ofzo, nja ik zoek er dus een meer richting de 800x600 of groter.

Misschien kan iemand mij er aan helpen, bedankt al vast!

psy
 
Denk dat het dan te grof word.. dus te blokkerig, en dan kan je dus niet precies de lijnen overnemen... staat er niets op scootertuning.net toevallig ofzo?
 
neej dat heb ik allemaal al doorgekeken. Ik heb geloof ik eens in een project gezien waar zon logo was gefreest maja tekenen bekn niet goed in, overtrekken gaat nog net
 
kej heb even een mailtje gestuurd, maar omdat ik weet hoe druk ze t heeft (lees ook wel eens wat ) mag iemand die zon ding heeft em wel even posten hoor mocht ie dit topic tegen komen :*
 
Nja, het logo vna 200x200 wat ik vind is dus inclusief de letters MHR, hierdoor wordt de eigelijke kop ongeveer 90x80, als ik dit op a4 formaat vergroot zijn er niet eens lijnen te herkennen, plus dat dit logo redelijk nauwluisterd..