This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

groooootse (project)opruiming, snel,optisch nieuw en gebruikt

Status
Not open for further replies.

zjaaakie

LC Viper in progress
Degene die bereid is een goed bod te doen voor ALLES ... die krijgt een goede prijs

Even een nieuw topic... de andere was te warrig.

Reageren bij echte interesse en direct geld... anders negatieve traderrating

De prijzen zijn netjes en dus vast. Alleen onderhandelbaar als je meer tegelijk koopt.

Als er geen prijs staat is het een kwestie van bieden! Dat zijn allemaal spullen die voor een hele leuke prijs weg mogen, maar niet belachelijk doen (dan gooi ik het liever weg).



Dellortho PHBG 21mm carb.
Goede staat, mist nippeltje voor de vacuum (dus enkel voor benzinekraan). Het is een handchoke versie met handeltje eraan vast (zoals bijvoorbeeld ook bij keihin PWK.
Nieuwprijs:55
Mijn prijs: 35

Dellortho PHBN 20mm carb
SPLINTERNIEUW CARBURATEUR. Ik heb het gasaansluiting ding vervangen voor een kromme! De carburateur is nooit gemonteerd geweest!
Nieuwprijs: 53,95
Mijn prijs: 37,50 (NIEUW artikel)

Malossi VL14 Membraan
Hier hoef ik niet veel over te zeggen. In originele staat en inclusief nette klepjes.
Nieuwprijs: 45
Mijn prijs: 32,50


XSH wig nr.1
Gewoon het eerste type wig. Originele staat.
Nieuwprijs: 40 euro
Mijn prijs: 25 euro

Malossi recht spruitstuk (piaggio, dus voor op de wig)
Gewoon in originele staat en niet eens veel gebruikt.
Nieuwprijs: 50 euro
Mijn prijs: 32,50 euro

Grimeca Remklauw.
Ik kan hem ook als complete set leveren, dus helemaal op druk en met nieuwe goede remolie. Dat tegen meerprijs!
prijs:


Minarelli koppelingsdeksels
Zowel 105 als 107mm meerdere op voorraad en allemaal in goede en rechte staat. Anders had ik ze al lang weg gegooid.
Prijs: 10 euro per stuk



Chromen vooruitstaande stuurclamp
Zitten wat krasjes op. Is compleet met bevestigingsboutjes. 25mm aansluitdiameter.

Prijs: 12,50

Buzetti zijstandaard voor alle typen SR (tot 2006) en rally modellen
In goede staat. klein beetje roest bij ophanging maar dat zit achter de kap.

Prijs: 15 euro

Minarelli membranen in goede staat!
1x met hebo carbonne klepjes
2x met polini carbonne klepjes
2/3x met originele klepjes

Prijs: Doe maar een bod. Je kunt beter meer dingen kopen in dit geval ivm verzendkosten.
Allemaal samen voor 20 euro!

Gilardoni Italkit alu 70cc cilinder
Gewoon een leuke cilinder. Deze is 30 km oud. De zuiger is bij het afstellen beschadigd door een zuigerstop. Deze is gerepareerd en daarna nooit meer gemonteerd. De zuiger is gewoon weer goed bruikbaar maar ik heb de prijs aangepast zodat je ook gewoon een nieuwe kunt kopen.
Cilinder is in topstaat verder en helemaal compleet!
Nieuwprijs 173,95
Mijn Prijs: 100 euro


Luchtkoeling accesoires
Hoeft niet veel op te leveren. Gewoon goede spullen. ze liggen mij in de weg dus pm me als jij er iets aan hebt.

Prijs: doe eens een verrassingsbod

Verschillende remschijven
1x minarelli sleuvenschijf (stuk mooier en betere vuilafvoer dan de geperforeerde)
1 x adige remschijf (Deze is oversized, ik dacht 210mm. Kan het op verzoek nameten)
1x Braking Wave (Bekende en goede kwaliteits schijf. Wordt niet meer in deze uitvoering gemaakt. Schijf is in topstaat!!)
Prijs: Braking wave: goed bod
Adige: 15 euro
Schijf nr 3 : 15 euro


Doorzichtige KVS slang
Ruim voldoende voor 1 scooter. Nieuwe slang.
Hoef er geen hoofdprijs voor...
Prijs: eerste die 10 euro bied… verzenden kost bijna niets (brievenbuspost)


Minarelli remschoenensets
4/5 stuks op voorraad. Allemaal ongeveer in de staat zoals afgebeeld! Dus gewoon blokken die nog lang mee gaan!
Prijs: doe maar een bod. Helft van de nieuwprijs lijkt me redelijk!


Minarelli spruitstukken
Ongeveer 5 op voorraad. Allemaal in goede staat.
Hoeven niet veel op te leveren. Misschien leuk voor de mensen die opknapwerk doen.
Prijs: Een leuk verrassingsbod en jij bent de trotse nieuwe eigenaar


Minarelli verticaal membraan (Slider, BWS, Viper)
Origineel membraan in goede staat. Voor de liefhebber. Verzenden kost zowat niets en het membraan gaat ook voor het eerste beste bod de deur uit.
Prijs: wie het eerst komt! Paar euro dus…


Fournales schokbreker aluminium 290mm
Heeft enkel gemonteerd gezeten. Ik heb er nog geen meter mee gereden maar vond hem niet passen onder mijn project.
Nieuwprijs: 173,95
Mijn prijs: 145

Sebac HP6 gasschokbreker 320mm
Gewoon een hele goede schokbreker. De dure sebac versie met extern reservoir. Heeft nog nooit regen of strooizout gezien aangezien ik nooit zomaar op straat rijdt. Dus in perfecte staat en hooguit enkele tientallen km’s oud.
Nieuwprijs: 133.95
Mijn prijs: 90


Malossi MHR team 70cc cilinder
Bekende cilinder met de bekende prestaties. Ik heb hem tweedehands gekocht en de vorige eigenaar had hem door een ervaren persoon laten bewerken (niet extreem). De cilinder presteerd goed en heeft tot het eind onder mijn sonic project gezeten.
De wand vertoont al wel wat gebruikssporen, echter de compressie en prestaties liegen er niet om! Kop vertoont lichte detonatiesporen, ook geen enkel nadeel van ondervonden
Gaat goedkoper weg dan de gemiddelde teamcilinder kost! Is met maat A pen12 zuiger!
GRATIS PEN10 zuiger erbij voor de liefhebber.
Prijs: rond de 120 … bied maar eens wat.




Minarelli SD carterset inclusief HEBO PEN12 krukas, keerringen en C4 lagers
Deze krukas is gekocht met de gilardoni cilinder en is dus ook nog geen 30 km oud. Dat is ook wel te zien en de carters zitten nog perfect in elkaar. Ik verkoop ze het liefst samen met de as! Er zit ook nog goede vertanding in (standaard).
TEGEN MEERPRIJS KAN IK DE CARTERS STRALEN
Nieuwprijs: as 140, lagers en keerringen +/- 30 en dan nog de carters en vertanding…
Mijn prijs: 120



Minralli SD carterset inclusief SPLINTERNIEUWE power one PEN12 as, C4 lagers en keerringen. TUNED @ pro race 2
De carters zijn gestraald. De as is een paar maanden geleden geplaatst maar door een omschakeling in setup (DD carters) en tijdgebrek heb ik het blok nooit verder opgebouwd. Uiteraard ligt het netjes afgesloten opgeborgen. Het tunewerk is erg netjes en de carters hebben daarmee al goede scores bereikt. Perfecte set!
Helaas even geen betere foto’s. Bij interesse maak ik die!
Nieuwprijs: as 90, lagers+keerringen 30, tunewerk 50, stralen 20
Mijn prijs: 120


 
Last edited:
Status
Not open for further replies.