Grondspeling Aerox

ScooterDraz

Well-Known Member
Hé scootergabbers,

Ik heb dus een Aerox met een Black Swan, en nog veel meer maar dat is niet aan de orde. De grondspeling is ontiegelijk klein. Telkens als ik maar een iets of wat plat door een bocht ga is het sscchchhhraaaap, met die bocht over de grond.
Licht dit nou echt puur aan die pijp? Bij mijn Leo had ik geen last.
Hoe kan ik het verhelpen?
 
Advertisement - register to remove this

Nee, want ik heb een zijstandaard. Mijn band is volgens mij goed, een barretje of 2 zal er altijd wel inzitten. Misschien dat ik er een andere veer onder knal. Gelijk maar een goeie. Weet iemand iets straks?
 
Ik heb het! Je kunt je originele veer (Aerox) ophogen met een of ander blokje (geanodiseerd alu, blauw of paars). Gewoon bij de dealer, voor een paar tientjes. Als je tevreden bent met je originele achterveer, is dat geen optie? Succes!

[This message has been edited by Bart Nrg Mc2 (edited 05 October 2000).]
 
Ja, ja nu is het weer leuk geweest, dalijk komt er nog een KKK-member topic. Succes met dat blokje, moet niet moeilijk te vinden zijn. Niet schrikken wat het blokje alu kost, als je een handige MTS-er of HTS-er bent (ben het alletwee) maak je het zelf op de freesbank. Greetz.
 
hmm laten we het op WP houden
biggrin.gif
 
hwat lullen jullie nou? ik heb het toch goed geschreven kijk maar bove,... hehehe.....mijn excuses vooor dit typfoutje.....
maarre.. sjoerd... horizontaal.. blaast gewoon harder hoor... hahaha :)
 
He Sjoerdyo,

Blaast de jouwe harder? Ik zal met die van mij maar niet naast jou gaan staan naast het stoplicht! Dan zal min. horizontaal jou is lekker stront voor de ogen rijden. Maar dit was voor de rest wel heel vriendschappelijk. Of niet kerel>?

Greetzz
 
Back
Top