H halfe gare Well-Known Member 15 April 2004 #21 ik ben al in de nieuwe grolsch fabriek geweest ,want mijn stiefpa is helemaal gek van grolsch en zomers ofzo gaan we daar nog naar de rondleiding waar hij voor uitgenodigd is.
ik ben al in de nieuwe grolsch fabriek geweest ,want mijn stiefpa is helemaal gek van grolsch en zomers ofzo gaan we daar nog naar de rondleiding waar hij voor uitgenodigd is.
R5 man Well-Known Member 15 April 2004 #22 ik heb een NEENEE sticker op de deur. Wel jammer, want we zijn een goede afnemer van beugels hier in huis. SR Ubernerd: Grolsch is pilsch bavaria is slootwater en noemt men ook wel eens bier
ik heb een NEENEE sticker op de deur. Wel jammer, want we zijn een goede afnemer van beugels hier in huis. SR Ubernerd: Grolsch is pilsch bavaria is slootwater en noemt men ook wel eens bier
Marco_v_W hoi 15 April 2004 #23 ik heb niks binnen gekregen :| die kutkinderen die bezorgen zeker gehouden
Renzsz ... 15 April 2004 #24 Originally posted by R5 man SR Ubernerd: Grolsch is pilsch bavaria is slootwater en noemt men ook wel eens bier Click to expand... Don't fuck with Bavaria, beste bier
Originally posted by R5 man SR Ubernerd: Grolsch is pilsch bavaria is slootwater en noemt men ook wel eens bier Click to expand... Don't fuck with Bavaria, beste bier
Daniel@NRG Well-Known Member 16 April 2004 #26 Originally posted by R5 man gelukkig drink ik enkel pilsch Click to expand... Hmz, ik noem het nog altijd bier. Kakkers uit Bloemendaal noemen het pils Grolsch beugel ga ik nog net niet van over mn kraag. Ik vind Palm lekker bier.
Originally posted by R5 man gelukkig drink ik enkel pilsch Click to expand... Hmz, ik noem het nog altijd bier. Kakkers uit Bloemendaal noemen het pils Grolsch beugel ga ik nog net niet van over mn kraag. Ik vind Palm lekker bier.
B burn-power ~CVB Member~ 16 April 2004 #27 Ik heb hier ook niks gezien... Ik hou het liever op Jupiler of Dommelsch..
Slo DowN Well-Known Member 16 April 2004 #28 lekkere aktie zeg, moet je alsnog eentje kopen. Als ze nou gewoon 1 gratis gaven. Nu verdienen ze nog aan je.
lekkere aktie zeg, moet je alsnog eentje kopen. Als ze nou gewoon 1 gratis gaven. Nu verdienen ze nog aan je.
Daniel@NRG Well-Known Member 16 April 2004 #29 Idd, ik dacht eerst dat je een tegoedbon voor een biertje+glas ofzo kreeg
H henkowz Grab ur tittys 4 BIG 16 April 2004 #30 Originally posted by Enrico@nrg grolsch = goor grolschactie = dom Click to expand... gotta give credits to that
Originally posted by Enrico@nrg grolsch = goor grolschactie = dom Click to expand... gotta give credits to that
M MisterP Fuelled By Heineken 16 April 2004 #31 Originally posted by Renzsz Don't fuck with Bavaria, beste bier Click to expand... *Zucht*