L Leonvkessel New Member 6 March 2024 #1 Dag mensen, Op mijn kisbee 2015 is een groen draadje gebroken ( cdi) ik zie op het schema dat het nergens naar lijdt, is dit erg?
Dag mensen, Op mijn kisbee 2015 is een groen draadje gebroken ( cdi) ik zie op het schema dat het nergens naar lijdt, is dit erg?
it's_A_Lex Don't blame the messenger 6 March 2024 #2 de groene draad is ookwel aarde of massa genoemd. Dit is dus wel belangrijk om een circuit te maken in een elektrisch systeem Upvote 0 Downvote
de groene draad is ookwel aarde of massa genoemd. Dit is dus wel belangrijk om een circuit te maken in een elektrisch systeem
Sparky Well-Known Member 6 March 2024 #3 Leonvkessel said: ik zie op het schema dat het nergens naar lijdt, Click to expand... Dan heb jij een ander schema dan ik. Misschien kun jij jouw schema hier even posten? Upvote 0 Downvote
Leonvkessel said: ik zie op het schema dat het nergens naar lijdt, Click to expand... Dan heb jij een ander schema dan ik. Misschien kun jij jouw schema hier even posten?