streetscraper
Well-Known Member
ik heb sinds kort een grillo lekker ding, elektronisch kickblok met 12mm inlaat, 12/12, variosysteem met 90mm schijven achteraan. Trekt al erg goed op (achterrekje zitten, beetje leunen = wheelie) maar ik heb gisteren een malossi vario besteld. de setup nu:
* ? cilinder (gok gewoon standaard maar nog niet gekeken)
* belgische elec. kickblok 12mm inlaat
* 12/12
* standaard luchtfilter
* sito +
* piaggo vario
* 90mm schijven achteraan, std druk en trek
nu zitten er 8 gram rollen in. Heb bij de malossi vario voor de zekerheid nog 7.5, 7 & 6.5 gram besteld. Zal dit genoeg zijn? Of toch nog achter iets gaan? En moet ik de gele drukveer die bij de vario zit ook installeren of is dit niet nodig? Andere tips voor hem NOG beter te laten trekken weet het mij maar te zeggen.
o ja, weet iemand of een grillo brug qua uitlaatophanging overeenkomt met die van een citta of moet je toch een extra gaatje boren?
* ? cilinder (gok gewoon standaard maar nog niet gekeken)
* belgische elec. kickblok 12mm inlaat
* 12/12
* standaard luchtfilter
* sito +
* piaggo vario
* 90mm schijven achteraan, std druk en trek
nu zitten er 8 gram rollen in. Heb bij de malossi vario voor de zekerheid nog 7.5, 7 & 6.5 gram besteld. Zal dit genoeg zijn? Of toch nog achter iets gaan? En moet ik de gele drukveer die bij de vario zit ook installeren of is dit niet nodig? Andere tips voor hem NOG beter te laten trekken weet het mij maar te zeggen.
o ja, weet iemand of een grillo brug qua uitlaatophanging overeenkomt met die van een citta of moet je toch een extra gaatje boren?