Grill verlichting

Beste mensen ik heb grill verlichting gekocht voor mijn Piaggio zip iget, maar ik weet niet op welke draden ik ze moet aansluiten.
mij heb een rood zwarte draad en een oranje draad bij mijn contact. En een rode draad en een zwarte draad bij mijn grill verlichting. Als ik de rode draad op de oranje aan sluit en de zwarte op de rood zwarte dan doet ie niks en als ik het andersom doe dan brand ie wel maar als ik mijn contact aan zet dan gaan ze uit. Heeft iemand enig idee hoe ik dit moet fixen? Ik kan hem misschien ook op de draden van mijn zekeringen aansluiten maar dan weet ik ook niet op welke.
graag ontvang ik een bericht terug
Groetjes jelle
 
Advertisement - register to remove this

Ik heb helaas geen schema van de Zip I-get en de andere schema's van de 50cc Zip's hebben allen andere kleuren bij het contactslot.

Op internet vond ik echter een schema van de Zip 125cc, hier was oranje de geschakelde accuspanning bij het contactslot.

Dus ervan uitgaande dat Piaggio toch wel enige standaardisatie hanteert zou ik zeggen.

De rode draad van de grill verlichting op de oranje van het contactslot.
De zwarte draad van de grill verlichting op de massa=zwarte bedrading of min-pool accu.
 
Ik heb helaas geen schema van de Zip I-get en de andere schema's van de 50cc Zip's hebben allen andere kleuren bij het contactslot.

Op internet vond ik echter een schema van de Zip 125cc, hier was oranje de geschakelde accuspanning bij het contactslot.

Dus ervan uitgaande dat Piaggio toch wel enige standaardisatie hanteert zou ik zeggen.

De rode draad van de grill verlichting op de oranje van het contactslot.
De zwarte draad van de grill verlichting op de massa=zwarte bedrading of min-pool accu.
hoi, welke kabel is de massa?
 
Back
Top