grill van aerox spuiten

yamahayfz450

Well-Known Member
hey ik heb een blauwe aerox en nou wou ik mijn grill gaan spuiten en racegaas voor de grill maken... maar ik weet niet echt goed welke kleur mooi is bij blauw en ik kan niet echt een beeld krijgen hoe het eruit komt te zien...het is een donkerblauwe aerox en dat die grill is nu gewoon origineel zwart welke kleur zou er mooi bij staan ? ik hoop dat iemand mijn kan helpen ...alvast bedankt thomas
 
Advertisement - register to remove this

origineel is over het algemeen het mooist, ze brengen hem niet voor niets zo uit.. ;) zo is die ontworpen

wat je ook kunt doen, is een witte bestellen. Er bestaan Aerox versies die dat rooster wit hebben bijvoorbeeld, dan hoef je hem niet te spuiten, en mocht je het niet mooi vinden, monteer je weer je origineel
Misschien bestaan er ook nog andere originele kleuren van een Aerox

Ik denk trouwens dat je als je gaas ervoor wilt doen, beter dat rooster eruit kan zagen, want een rooster met nog is gaas ervoor is dubbelop en niet mooi
 
Als ik binnekort een scooter koop wil ik er ook een met een rooster van voor.
Vin ik wel n stuk mooier.

Ik weet nog niet of ik er racegaas voor ga doen dan.
Maar als ik dat niet doe spuit ik 'm iig wel andere kleur denk ik.
Kan jij dus ook doen. ;)

Mijn scoot word:
Basis: zwart
2e kleur: blauw
Kleine extra's: miss wit, nog niet zeker.

Probeer maar eerst even te spuiten, en dan kan je later altijd nog gaas kopen.
Succes. ;)

Grtz Menno.
 
Als ik binnekort een scooter koop wil ik er ook een met een rooster van voor.
Vin ik wel n stuk mooier.

Ik weet nog niet of ik er racegaas voor ga doen dan.
Maar als ik dat niet doe spuit ik 'm iig wel andere kleur denk ik.
Kan jij dus ook doen. ;)

Mijn scoot word:
Basis: zwart
2e kleur: blauw
Kleine extra's: miss wit, nog niet zeker.

Probeer maar eerst even te spuiten, en dan kan je later altijd nog gaas kopen.
Succes. ;)

Grtz Menno.


ja owkej maar welke kleur dan????:#
 
Lol :p

Is je hele scoot blauw? of is die met 2e kleur?
Als die helemaal blauw is zou ik het denk ik wit maken of fluor-geel.
Maar als je dat doet moet je; (raad ik aan zegmaar):

Bij wit: de handvaten wit, op je tank een sticker, witte velgen en bv. witte demper.
Bij fluor-geel: " "

Succes! ;)
 
ja maak anders ff een foto van je aerox
demper een andere kleur geven zou ik niet doen, dat geeft over het algemeen een 'sjonnie' aanzicht
als jij een ferrari koopt in ferrari rood, ga je hem ook niet overspuiten in opel wit (bijvoorbeeld)

witte velgen is idd wel een goed idee, geeft vaak een 'racy' uiterlijk, misschien nog mooier om er dan nog bijvoorbeeld rood velglint op de plakken
 
ja maak anders ff een foto van je aerox
demper een andere kleur geven zou ik niet doen, dat geeft over het algemeen een 'sjonnie' aanzicht
als jij een ferrari koopt in ferrari rood, ga je hem ook niet overspuiten in opel wit (bijvoorbeeld)

witte velgen is idd wel een goed idee, geeft vaak een 'racy' uiterlijk, misschien nog mooier om er dan nog bijvoorbeeld rood velglint op de plakken



velgen zijn al wit
binnenkappen zijn gewoon zwart
zijkappen-voorkap-stuurkap blauw
en ik zal een foto maken als ik thuis ben ik zit nu in spanje:p
 
ja dat is ook wel origineel
k typte ff op google; aerox wit blauw

krijg je best veel resultaten
specials_scoot%5Cspecials71b.jpg


ik zou zeker een andere kleur zoeken dan wit als het mijn scooter was
 
Fluor oranje en dan je velgen ok fluor oranje :p zoek gewoon even wat rond.. er zijn honderden aeroxen met andere kleur rooster.. En wat mooi is blijft altijd jouw smaak... misschien vind ik geel mooi en vind jij het dus drie keer niks..

mijn advies:

doe wat je zelf mooi vind .! of wat je mooi lijkt!
 
Back
Top