Grill led werkt niet

Hallo allemaal, ik had een vraag want ik kom er niet echt uit. Ik heb een Piaggio zip carburateur uit 2014. Ik had laatst Grill leds gekocht en ik wilde ze aansluiten. bij het contactstekkertje heb je een witte draad. De verkoper van de ledjes zei dat ik hem daaraan moest aansluiten met een scotch blokje. op het witte draad zat ook met een ander scotch blokje de power1 ledjes aangesloten.
ik had op dat witte draad dus met nog een scotch blokje de Grill ledjes aangesloten maar ze doen het niet. Iemand enig idee wat ik moet aanpassen waardoor ze het wel doen?
 
Advertisement - register to remove this

De andere draad van die ledjes moet je wel aan massa leggen, maar dat wist je waarschijnlijk al.
Bovendien is LED, pool-gevoelig, maw het maakt wel uit waar je de plus aansluit en waar je de min (=massa) aansluit anders doen ze het niet, daar moet je dus even op letten.
Bovendien die Scotch blokjes zijn ondingen en heb je niet de juiste maat, maakt het geen goed contact of snijdt de draad, waarvan je aftakt, half door.
 
De andere draad van die ledjes moet je wel aan massa leggen, maar dat wist je waarschijnlijk al.
Bovendien is LED, pool-gevoelig, maw het maakt wel uit waar je de plus aansluit en waar je de min (=massa) aansluit anders doen ze het niet, daar moet je dus even op letten.
Bovendien die Scotch blokjes zijn ondingen en heb je niet de juiste maat, maakt het geen goed contact of snijdt de draad, waarvan je aftakt, half door.
Eindstand, ik had niet de juiste maat. Het maakte geen goed contact waardoor ze het niet deden. Ik heb nu andere scotch blokjes erin gezet en nu maken ze wel contact. Dus ze doen het
 
Back
Top