ThomasSiepman
Member
Ik heb een 4t zip 50cc 2013
Voorheen reed ik met standaard cdi, Niet ingezaagd, 6.1 gr rollen, malossi multivar en 80 sproeier en haalde ik ongeveer 60 kmh,
Vandaag heb ik de standaard cdi die zichtbare gebruikersporen had vervangen met een grijze ducati cdi, die dus al onbegrensd is.
Allereerst reed ik met deze nieuwe cdi en sproeier 80 nogsteeds, slechts 54 kmh,
6 kmh vermogensverlies dus.
Vervolgens met sproeier 82 haalde ik de 58, nogsteeds geen verbetering met de standaard cdi dus.
Kan het nu dus zijn dat ik echt naar 84 moet (en dus in totaal 4 maten omhoog ga) door de ongebgrensde cdi? (Mijn scooter lijkt goed te lopen en niet terug te houden bij 82 maar toch vermogensverlies.)
Of zijn zou ik iets anders zoals de rollen nu zou moeten aanpassen?
Heeft iemand specifiek met de grijze ducati cdi ervaring en kan mij hiermee helpen?
Voorheen reed ik met standaard cdi, Niet ingezaagd, 6.1 gr rollen, malossi multivar en 80 sproeier en haalde ik ongeveer 60 kmh,
Vandaag heb ik de standaard cdi die zichtbare gebruikersporen had vervangen met een grijze ducati cdi, die dus al onbegrensd is.
Allereerst reed ik met deze nieuwe cdi en sproeier 80 nogsteeds, slechts 54 kmh,
6 kmh vermogensverlies dus.
Vervolgens met sproeier 82 haalde ik de 58, nogsteeds geen verbetering met de standaard cdi dus.
Kan het nu dus zijn dat ik echt naar 84 moet (en dus in totaal 4 maten omhoog ga) door de ongebgrensde cdi? (Mijn scooter lijkt goed te lopen en niet terug te houden bij 82 maar toch vermogensverlies.)
Of zijn zou ik iets anders zoals de rollen nu zou moeten aanpassen?
Heeft iemand specifiek met de grijze ducati cdi ervaring en kan mij hiermee helpen?