Gratis Tanken

Status
Not open for further replies.

Mike16

MhrRox Member
Ja het kan, het kan al heel lang.

3 jaar geleden had ik mijn eerste scooter en reed ik gewoon op 95 en 98.

Nu hoorde ik van een kereltje uit me klas dat zijn pa heel vaak gozertjes met scooters op die slangen ziet trappen savonds. (ze pa in vrachtwagenchauffeur)
Dus ik naar dichtsbijzijnde industrieterrein en hoppa op die slang springen.
En ja hoor het was niet te geloven de straal was gewoon dikker als ik normaal tankte (betalen).
Ik heb nu in 3 jaar echt heel weinig getankt en ik heb heel weinig mensen vertelt dat hetop die plek kon, zodat het niet zou opvallen.
Als ik alles zou hebben betaalt wat ik daar getankt heb , daar zou ik me scooter wel lekker mee kunnen opvoeren denk ik ...;)
Want bij een ander tankstation (vlak bij het kamp) staat een wachtrij van minimaal 10scooters.
Dus ik zou zeggen rij savonds naar een pomp en spring ze.

Ik wacht op de reacties van jullie

Mike
 
Advertisement - register to remove this

Dude je bent echt kansloos, mja als je het geld spaart wat je nu bespaart kan je dat ff snel overmaken naar mij.... :|

Reageer eens in Use & abuse
 
Originally posted by Bas@Area
Dude je bent echt kansloos, mja als je het geld spaart wat je nu bespaart kan je dat ff snel overmaken naar mij.... :|

Reageer eens in Use & abuse

Best lullig voor je, maar PM hem dan gewoon
 
Waarom kansloos?
Er hangt geen camera niks.
Ik weet nu precies hoe het systeem in elkaar zit.
Er zit een luchtbel aan de zijkant, dat is een reservoir van ongeveer 7liter (hangt af welk pompstattion) en dan ga je gewoon op die slang springen/stampen en het benzine komt er gewoon uit.
Totdat het reservoir leeg is, nu moet een volgende klant komen die betaalt wat jij net heb leeggestampt.
Hij tankt wel maar er komt de eerste 7liter niks uit, want het reservoir moet gevuld worden.
Nou iedereen moet het nu toch wel snappen.
 
Originally posted by PowerFreak
Snap ut niet echt?
Waar zou dat moeten zijn?

Hij bedoelt dat hij al 3 jaar benzine jat bij een Transport bedrijf omdat de benzine pomp vlakbij het kamp te druk is.En dat hij nu voor zoveel geld benzine gejat heeft dat hij er zn scoot van kan opvoeren :|
 
Zo moeilijk isset verhaal ook weer niet, gasten.

Hij stopt die slang in z'n tank, en trapt op de benzineslang, en hoppa, daar is wat benzine, onder het motto "Ik ben kansloos".
 
Originally posted by sisqo16
ja en wat heeft da met op een slang te trappen te maken?? gewoonn pomphendel indrukken toch??

Op de trap-manier :)rolleyes: ) forseer je de boel een btje waarschijnlijk...
 
Mike, normale welopgevoede mensen snappen heel goed dat dit diefstal is. En dat mag niet he. Dus ik wil het nog wel even uitleggen aan mensen die dat niet van huis uit hebben meegekregen. Iets meenemen van een ander zonder dat hij of zij dat goed vind mag niet. Dat noemen we diefstal en dat is niet liev. Aangezien dit forum bedoelt is voor normale wel opgevoede mensen zul je dus wel snappen dat we dit soort zaken hier liever niet zien. Snap je dit niet? Dan kun je maar beter op zoek gaan naar een forum waar ze zich meer richten op dat soort volk zoals jij.

Deze gaat maar weer dicht, beschouw die preek hier boven als een waarschuwing.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top