Grande retro fosti loopt niet/weinig vermogen

Grande retro

New Member
Een tijdje terug waren mijn vrienden en ik met onze domme harsens 3 mans op de scooter gegaan( het gaat hierbij om een grande retro fosti uit 2009, km 6500, blauw kenteken, liep ong 65). Dat ging nog verassend goed. Merkte er jiks van en heb diezelfde avond nog n klein stukje alleen erop gereden en dat ging ook best. De volgende ochtend wilde hij nie meer aan. Gelijk gekeken naar bougie, die was enigzins oud/vies en mocht wel n keer vervangen worden, dus gelijk nieuwe besteld. Heb toen ook direct luchtfilter etc schoongemaakt, mocht ook wel weer een keertje. Met de nieuwe bougie erin hielp het niks. Wou nog steeds niet starten. Vervolgens heb ik geprobeerd de kleppen te stellen(inlaat 0.1 en uitlaat ook 0.1). Ik kon moeilijk vinden wat nou precies de aangeraadde afstelling was maar had die maar geprobeerd. En gelukkig ging de scooter weer aan. Ik helemaal blij natuurlijk. Ga ik een rondje rijden, loopt ie maar 35 km. Heb toen de sproeiers schoongemaakt want dacht dat het daar iets mee te maken zou kunnen hebben. Had geen zin en heb toen geprobeerd kleppen te stellen op inlaat 0.05 en uitlaat 0.1 maar nu rijdt ie nog langzamer. Heb tussendoor ook af en toe verschillende standjes geprobeerd met de mix schroef op de carb, maar heb daar nie zo veel verstand van dus weet nie helemaal wat nou t beste is. Weet iemand wat het probleem zou kunnen zijn?
 
Advertisement - register to remove this

Back
Top