Grand Theft Auto IV

Statistics
Average FPS: 46.26
Duration: 37.64 sec
CPU Usage: 68%
System memory usage: 68%
Video memory usage: 75%

Graphics Settings
Video Mode: 1680 x 1050 (60 Hz)
Texture Quality: Medium
Render Quality: High
View Distance: 25
Detail Distance: 37

Hardware
Microsoft® Windows Vista" Home Premium
Service Pack 1
Video Adapter: ATI Radeon HD 3870 X2
Video Driver version: 7.14.10.630
Audio Adapter: Luidsprekers (High Definition Audio-apparaat)
Intel(R) Core(TM)2 Quad CPU Q9550 @ 2.83GHz

File ID: benchmark.cli
 
nou geupped maar werkt nog niet:(

ook maar eens een driver gezocht voor me beeldscherm ook gevonden en geupped

videokaart dus ook

frame work de nieuwst

sp3

hij wil nog nie:(
 
iemand had een link van een patch van gta naar mij gstuurd(geen officiele zo te merken)
heeft niks geholpen en nu blijft me telefoontje de heletijd naar boven springen:S
krijg het niet verholpen

iemand een idee??
of is het nu wachten tot rockstar er 1 uitbrengt?
 
ja en nu heb ik dus de heletijd dat mijn telefoon omhoog staat en die krijg ik niet normaal weg zodat ik andere handelingen kan doen
ik kan er nieteens mee bellen ookal staat die omhoog:S

ik heb btw ook nog nergens gelezen dat er een officiele rockstar patch uitgekomen is:S

edit... maat van me had dus presies het zelfde probleem gekregen na de patch
 
Last edited:
Hoi,

Ik heb een probleem met GTA4 voor de PC :(

Net origineel gekocht, ik wou namelijk ff een leuke game hebben aangezien ik binnenkort word geopereerd en 2 weken plat moet liggen.

Anyway, als ik het spel opstart is dit het enige wat ik te zien krijg:

16j34hu.jpg


Er vallen dus zeg maar gewoon hele delen weg. Ik zie alleen lichtjes en contouren van de gebouwen... super vaag.

Kan dat liggen aan mijn grafische kaart ? (gforce 8600GTX 256mb)
Ik ben best bereid om mijn pc te upgraden door nieuw intern geheugen of een nieuwe grafische kaart te kopen.... maar ik heb geen zin om dat voor niks te doen natuurlijk :p als het daar niet mee verholpen is, word ik niet zo vrolijk.

Iemand misschien ideeën waar het aan zou kunnen liggen dat de helft maar wordt weergegeven ? Bedankt alvast!
 
Ja het is idd een 8600GTS, foutje.

En ik kan toch niet zomaar de driver van m'n grafische kaart verwijderen ? :X Kan ik niet de oude er overheen schrijven ?
 
Tuurlijk kan die er wel vanaf. :p Die moet er juist eerst vanaf voor je de andere installeert. :) Je hebt alleen geen hardware versnelling meer maar je krijgt gewoon nog beeld. :p

Nieuwe downloaden en opslaan, oude eraf, pc reboot, nieuwe installeren, pc reboot en klaar! :)
 
Ik heb net een 9800GT gekocht... daar moest ik volgens die gast van de paradigit genoeg aan hebben, en anders kon ik nog makkelijk wat extra gig's intern geheugen erbij planten. Die waren 14,99 per stuk (1gig) dus valt me reuze mee :)

Ben nu aan het installen, dan lekker gamen :p
 
Back
Top