Gran Turismo 5

Escudo. 9uurs race stond ik 46 ronden voor, dan ff kijken hoeveel min/sec. de 2e er over doet. Dan uitrekenen hoelang je niets hoeft te doen :#
 
Wie heeft er hier een goede setup voor de ferrari enzo...wat een schijtwagen zeg! Heb al tijdje zitten spelen met de gewichtsverdeling, demping, downforce etc maar het ding blijft gewoon een enorm last hebben van overstuur / grote draaicircel. M.a.w. scherpe bochten is echt een 'no go' met dat ding.

Wie kan me helpen?? :D
 
Wie heeft er hier een goede setup voor de ferrari enzo...wat een schijtwagen zeg! Heb al tijdje zitten spelen met de gewichtsverdeling, demping, downforce etc maar het ding blijft gewoon een enorm last hebben van overstuur / grote draaicircel. M.a.w. scherpe bochten is echt een 'no go' met dat ding.

Wie kan me helpen?? :D

Noob8P
 
idd, helemaal niets. Overigens bedoelde ik onderstuur ipv overstuur. Heb ook al diverse setups geprobeerd die op gt5 fora stonden maar helaas zonder resultaat. Vind het juist wel een uitdaging om een wagen goed te krijgen maar heb nu echt wat hulp nodig! :)
 
Meer kan je aan de enzo niet doen, heb alles al wel geprobeert

Je kan ook de 538 pakken, rijdt een stuk beter en is althans hier nog sneller ook op bochtige circuits
 
Back
Top