Gran Turismo 5

Lol!:#


Heb 't spel ook nog steeds liggen maar al tijden niet meer gespeeld, miss weer eens een keer aantrappen, blijft leuk om nutteloos rondjes te rijden. Die 24-uurs dingen ga ik dus nevernooit doen heh!:D
 
Iemand een formule gran turismo wagen te leen?

Mag je lenen hoor.

Zal m nu wel ff sturen

Thanx, al lekker mee aan het knallen :W



f1 wagen? huh?? wtf haha! Het is dat ik hier weer eens toevallig kijk maar ik heb het speel echt al een hele tijd niet meer aangeraakt. Wist niet eens dat ik om een f1 wagen heb gevraagd, zal vanaaf eens kijken dan :D


How, ik ben in de war :+, sorry Pronk 8P
 
kut spel. ik wil die formula gran turismo dingens uitspelen maar dat lukt voor geen meter.... als ik gasgeven op X zet dan kun je voor geen meter doseren dus dan spint ie meteen als je een bocht uitkomt en als ik gasgeven dan op R2 zet heb je weer geen knoppen meer over voor schakelen... je kan schakelen wel op L en R1 zetten maar dan kun je die controller niet meer fatsoenlijk vasthouden.. pfff... je moet meteen weer een stuur en heel de shit gaan kopen wil je een beetje kunnen gamen.
 
Straks weer ff online knallen. Dat "roulette-race" is wel grappig, iedereen krijgt een auto toegewezen van de server die allemaal ongeveer gelijk liggen. Dikke fun :W
 
Ein de lijk driften een beetje onder de knie :p

Ben totaal geen gamer maar vind het wel leuk savonds af en toe een beetje te ouwehoeren :) ook online spelen ontdekt (ja nu al :p)

Gebruikersnaam is: quistracing
 
Iemand hier nog de Coulthard challenge gedaan? Ben gestopt bij 1:17.8xx, het kon nog wel sneller maar het was best lastig met een controller.
 
Back
Top