Gran Turismo 5

Ben ik het niet echt met je eens Robin, instaleer eens de standaard uitlaat en geen turbo op je GT500 dat hoor je wel degelijk.

Afstellen precies hetzelfde op Fuiji F rijdt ik onafgestelt 1:31:900 en na een aantal uren:p afstellen zat ik al in de hoge 1:28 met de gt500 op realistische grip
 
Qua afstellen zit GT5 goed. Bij elk circuit pas ik altijd de ophanging en overbrenging aan. Met de echt snelle auto's kan je ook veel winnen door je LSD af te stellen. Probeer het maar eens bij een Le Mans auto, scheelt je zo 5 seconden in een rondje.

Het verschil is er uiteraard wel, maar een ander luchtfilter verandert niks aan het geluid. Een uitlaatsysteem brult wel wat meer, maar daar hoor je met de bumpercamera weer niks van. Uiteindelijk klinken bijna alle auto's boven de 200 km/u precies hetzelfde.
Moet ik wel zeggen dat de GT500 juist weer een super dik geluid heeft, maar er zijn maar een paar auto's die zo'n apart geluid hebben. Misschien dat het komt omdat ik altijd de bumpercamera gebruik, want dan is het geluid sowieso anders.
 
het geluid in gt5 klinkt sowieso niet naar een auto als je de bumpercamera pakt... het is altijd zo'n hoge pieptoon... kan wel wat beter in GT6 en de graphics ben ik ook niet echt over te spreken...
 
Gaan we weer kutten over Forza vs GT5? :p


GT5 blijft qua rijden gewoon een echt spel, je kan dan geen schade rijden oké. Maar Microsoft heeft de auto branche 1 Miljard betaald om daar rechten op te krijgen.
 
Gaan we weer kutten over Forza vs GT5? :p


GT5 blijft qua rijden gewoon een echt spel, je kan dan geen schade rijden oké. Maar Microsoft heeft de auto branche 1 Miljard betaald om daar rechten op te krijgen.

Snap ik, maar je kunt ook niet zeggen dat forza niet realistisch rijd toch? Ik geef dan toe dat GT5 realistisch rijd, maar je kunt echt niet zeggen van forza dat het een arcade game is. Het is ook gewoon een Sim. Maar ik ben wel benieuwd wat je meer realistisch vind aan GT5? Gewoon uit interesse, dus niet als fanboy of wat dan ook :).
 
ik heb hem net ook maar besteld. Voor maar 20 euro bij bol.com
gelijk ook even mooi stuurtje besteld. Logitech driving force gt.
Heb ik teminste weer wat te doen in de wintermaandjes:p
 
Maar ik ben wel benieuwd wat je meer realistisch vind aan GT5? Gewoon uit interesse, dus niet als fanboy of wat dan ook :).

Driften bijvoorbeeld. Dit is 10x makkelijker in Forza, gas los is direct drifthoek verkleinen terwijl je soms al ver voorbij de 45 graden zit. Met Forza had ik binnen een paar uur die japanse bergweg in 1 drift afgelegd. Probeer dat maar eens in GT5.
 
Back
Top