This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Gran Dorado pics :D

SanderB

Well-Known Member
Het weekend is achter de rug, en zoals gewoonlijk heb ik weer de nodige foto's geschoten.

Check hier, inclusief professioneel commentaar:
http://www.citydelivery.nl/~sander/grandorado/


Ik had ook nog een aantal naaktshots van een superbezopen niet nader te noemen vriendin, maar ik kan het niet over mn hart verkrijgen om die hier neer te zetten.
Bovendien krijg ik dan haar halve vriendenkring op mn nek dus dat doe ik maar niet

Maar het was een erg leuk weekend, vol allerlei stomme grapjes en veeeeeeeeeel drank. Teveel voor sommigen (niet voor mij hoor )

P.s. bijna de helft van de foto's kan ik dus niet posten omdat die gewoon te vernederend zijn... (de truuk van 50 euro voor 2 eieren op je kop kapot slaan enzo, een jankend bezopen halfnaakt wijf op de grond......te erg)
 
Kewle pics .
Maareh, ik vind toch dat je die foto's maar gewoon moet plaatsen .

( btw dat nr klinkt wel lekker, maar kennem niet )
 
Originally posted by Folkert@MinaRally
OK en hoeveel van de 24 condooms zijn er nou verbruikt?

Eerlijk zeggen en niet meetellen die niet zijn gebruikt voor hun eigenlijke functie 8)

NUL....... het was de bedoeling dat ik Sterre ging pakken, maar die kon niet tegen al die geintjes die er uitgehaald werden en was het hele weekend chagerijnig. Dominique was ongesteld en lelijk, en de Zandvoortse dames stelden al helemaal niks voor.
 
Die sterre heeft echt een 'monsterfiguur', en die andere in dat roze ook , maar dan de andere betekenis van het woord.
 
2 Woorden: HEEL LEUK. Ofniet, naturrlijk zo'n "vakantietje" Moet toch aardig wat kosten en wat schiet je er mee op. 50 procent van de leuke foto's krijgen we niet te zien. Balen.
 
Wie heeft zoveel moeite gedaan voor commentaar en fotos joh
"Na enig aandrinken liet Sander zich toch verleiden tot wat zeer sexy dansmanouvres met Domi. " 8P
Maar voor de rest ziet het er als leuk vrienden uitje uit 8)
 
ziet er gezellig uit

Enne zitten best leuke dames bij , zonde dat je condooms niet gebruikt zijn . Maarjah zit er wel uit dat je lol hebt gehad en das t belangrijktst.
 
Ik kan de foto's vanaf hier niet eens zien....

Kan aan de server hier liggen, of de site ligt al plat
 
Ik kan de foto's vanaf hier niet eens zien....

Kan aan de server hier liggen, of de site ligt al plat